depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Tak.

Vi skal i sommerhus idag ungerne og jeg bliver der hele weekenden og så kommer min søster hendes kæreste og mine forældre i morgen, men så køre manden hjem i morgen aften, men når de andre er der så får jeg jo også lidt frihed til at slappe lidt af i spa og poolen

Håber lidt forkælelse hjælper bare på mit humør

Årh det lyder også rigtig dejligt! Håber du kan få nydt det lidt ihvertfald! Så du kan få slappet godt af!!

Anmeld

10. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja deter hvad jeg er bange for jeg har fået selvom jeg gemmer mig bag navnet anonym.

Ved i sikker godt hvem jeg ellers finder i nok hurtig ud af det...

Var ved lægen i går fordi jeg har været syg i et stykke tid og nu er jeg begynd at glemme og bliver meget hurtig forvirret.

Jeg sover hele tiden, bliver hurtig sure og bliver let irriteret. Føler ikke jeg kan slå til.

Jeg elsker min mand og mine børn over alt men alt virker bare trist og gråt.

Har rigtig svært ved at få tingene til at hænge sammen.

Nå men fik taget en masse blodprøver hos læge for at udelukke der var andet galt, så venter svart på prøverne mandag.

Ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her indlæg nok bare selv komme af med det for holde op det fylder mig på min skuldre

Øv hvor er jeg ked af at høre det.. Det er rigtig hårdt at ha det sådan og man kan bare ikke stille noget op andet end at acceptere at sådan er det for en tid..

Sov når du kan og glem alt hva der er overflødigt, skriv evt en plan for dig selv hver dag så du ikke går helt i stå..

Jeg har selv kæmpet med det i on/off 10 år og det er bare en kamp, men det er en kamp man bliver nødtil at dele med sine nærmeste for man kan ikke alene...

Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig hvis der er noget du gerne vil vide eller snakke om.. Det kan være rart med en der er/har været i samme båd

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Øv hvor er jeg ked af at høre det.. Det er rigtig hårdt at ha det sådan og man kan bare ikke stille noget op andet end at acceptere at sådan er det for en tid..

Sov når du kan og glem alt hva der er overflødigt, skriv evt en plan for dig selv hver dag så du ikke går helt i stå..

Jeg har selv kæmpet med det i on/off 10 år og det er bare en kamp, men det er en kamp man bliver nødtil at dele med sine nærmeste for man kan ikke alene...

Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig hvis der er noget du gerne vil vide eller snakke om.. Det kan være rart med en der er/har været i samme båd

Tak hvor du sød...

Det er en rigtig hård tid, og kæmper en kamp har valgt at søge ind på en vidergående uddannelse i håb om det kan give mig at jeg kan se lidt lysere på tingene og ikke minst hvis jeg bliver optaget...

Så vil jeg også få lidt mere tid til ungerne, og så må jeg læse om aften

Anmeld

12. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak hvor du sød...

Det er en rigtig hård tid, og kæmper en kamp har valgt at søge ind på en vidergående uddannelse i håb om det kan give mig at jeg kan se lidt lysere på tingene og ikke minst hvis jeg bliver optaget...

Så vil jeg også få lidt mere tid til ungerne, og så må jeg læse om aften

for at det kan gi dig et energi boost.. Kan anbefale 20minutters meditation evt på cd hver dag..

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

for at det kan gi dig et energi boost.. Kan anbefale 20minutters meditation evt på cd hver dag..

Det kunne være jeg skulle prøve det.

Gøre det meget før der kom barn ind i billede

Anmeld

12. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Det kunne være jeg skulle prøve det.

Gøre det meget før der kom barn ind i billede

Syntes virkelig de få minutter gjorde en stor forskel... Fandt en super cd som var rettet mod stress og depression

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Syntes virkelig de få minutter gjorde en stor forskel... Fandt en super cd som var rettet mod stress og depression

Må jeg få titlen på den cd?

I håb om jeg kan inde den et sted

Anmeld

12. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Må jeg få titlen på den cd?

I håb om jeg kan inde den et sted

Det kan du tro du må. Er bare lige på job så skal se om jeg kan finde den når jeg kommer hjem

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det kan du tro du må. Er bare lige på job så skal se om jeg kan finde den når jeg kommer hjem

juhu hihi før nok heller ikke tid til at kigge efter den idag, har en lille mellemøresbarnhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.