Anonym skriver:
Ja deter hvad jeg er bange for jeg har fået selvom jeg gemmer mig bag navnet anonym.
Ved i sikker godt hvem jeg ellers finder i nok hurtig ud af det...
Var ved lægen i går fordi jeg har været syg i et stykke tid og nu er jeg begynd at glemme og bliver meget hurtig forvirret.
Jeg sover hele tiden, bliver hurtig sure og bliver let irriteret. Føler ikke jeg kan slå til.
Jeg elsker min mand og mine børn over alt men alt virker bare trist og gråt.
Har rigtig svært ved at få tingene til at hænge sammen.
Nå men fik taget en masse blodprøver hos læge for at udelukke der var andet galt, så venter svart på prøverne mandag.
Ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her indlæg nok bare selv komme af med det for holde op det fylder mig på min skuldre
Øv hvor er jeg ked af at høre det.. Det er rigtig hårdt at ha det sådan og man kan bare ikke stille noget op andet end at acceptere at sådan er det for en tid..
Sov når du kan og glem alt hva der er overflødigt, skriv evt en plan for dig selv hver dag så du ikke går helt i stå..
Jeg har selv kæmpet med det i on/off 10 år og det er bare en kamp, men det er en kamp man bliver nødtil at dele med sine nærmeste for man kan ikke alene...
Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig hvis der er noget du gerne vil vide eller snakke om.. Det kan være rart med en der er/har været i samme båd
Anmeld