depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Anonym trådstarter

Ja deter hvad jeg er bange for jeg har fået selvom jeg gemmer mig bag navnet anonym.

Ved i sikker godt hvem jeg ellers finder i nok hurtig ud af det...

Var ved lægen i går fordi jeg har været syg i et stykke tid og nu er jeg begynd at glemme og bliver meget hurtig forvirret.

Jeg sover hele tiden, bliver hurtig sure og bliver let irriteret. Føler ikke jeg kan slå til.

Jeg elsker min mand og mine børn over alt men alt virker bare trist og gråt.

Har rigtig svært ved at få tingene til at hænge sammen.

Nå men fik taget en masse blodprøver hos læge for at udelukke der var andet galt, så venter svart på prøverne mandag.

Ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her indlæg nok bare selv komme af med det for holde op det fylder mig på min skuldre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Ja deter hvad jeg er bange for jeg har fået selvom jeg gemmer mig bag navnet anonym.

Ved i sikker godt hvem jeg ellers finder i nok hurtig ud af det...

Var ved lægen i går fordi jeg har været syg i et stykke tid og nu er jeg begynd at glemme og bliver meget hurtig forvirret.

Jeg sover hele tiden, bliver hurtig sure og bliver let irriteret. Føler ikke jeg kan slå til.

Jeg elsker min mand og mine børn over alt men alt virker bare trist og gråt.

Har rigtig svært ved at få tingene til at hænge sammen.

Nå men fik taget en masse blodprøver hos læge for at udelukke der var andet galt, så venter svart på prøverne mandag.

Ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her indlæg nok bare selv komme af med det for holde op det fylder mig på min skuldre

Jeg vil bare give dig et !! Det lyder ikke rart!

Anmeld

8. november 2012

Ka+Ma=Be

Det er jeg virkelig ked af at høre! Du skal også ha et stort kram fra mig  Jeg havde selv depressionslignende symptomer da jeg som 18 årig gik fra min kæreste (præcis hvad det var fandt jeg aldrig ud af, da kærestesorger kan have lignende symptomer).

Men sjovt var det ikke!

Jeg tror godt jeg ved hvem du er, men det er af mindre betydning! Du skal dog vide at du er velkommen til at skrive, skulle du have brug for en skulder og et par lyttende ører.

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg vil bare give dig et !! Det lyder ikke rart!

Tak.

Det er bare så ubehageligt kender slet ikke mig selv og mit glade jeg det er helt væk jeg glæder mig ikke engang til julen som jeg ellers bare elsker så meget

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre! Du skal også ha et stort kram fra mig  Jeg havde selv depressionslignende symptomer da jeg som 18 årig gik fra min kæreste (præcis hvad det var fandt jeg aldrig ud af, da kærestesorger kan have lignende symptomer).

Men sjovt var det ikke!

Jeg tror godt jeg ved hvem du er, men det er af mindre betydning! Du skal dog vide at du er velkommen til at skrive, skulle du have brug for en skulder og et par lyttende ører.

Tak hvor er du sød.

Det går bare overhovede ikke men vægten heller eller jo den falder men jeg spiser stort set heller ikke og hvis jeg spiser kommer det retur

Anmeld

8. november 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød.

Det går bare overhovede ikke men vægten heller eller jo den falder men jeg spiser stort set heller ikke og hvis jeg spiser kommer det retur

Kan godt forstå, at det er svært at få mad ned, men du skal huske at prøve! Det er vigtigt, især for din energi og dit humør.

En rigtig god ide er også motion, ikke nødvendigvis hårdt kadio, men lidt kan også gøre det. Det får hjernen til at udløse endorfiner, som igen påvirker humøret i den rigtige retning

Anmeld

8. november 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Tak.

Det er bare så ubehageligt kender slet ikke mig selv og mit glade jeg det er helt væk jeg glæder mig ikke engang til julen som jeg ellers bare elsker så meget

Årh altså, det er jeg virkelig ked af  Håber du snart får det bedre igen, om ikke andet så ihvertfald et svar på hvad det er!

Anmeld

8. november 2012

maryjane

8. november 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Kan godt forstå, at det er svært at få mad ned, men du skal huske at prøve! Det er vigtigt, især for din energi og dit humør.

En rigtig god ide er også motion, ikke nødvendigvis hårdt kadio, men lidt kan også gøre det. Det får hjernen til at udløse endorfiner, som igen påvirker humøret i den rigtige retning

Min mad består i når ungerne ikke er hjemme det jeg lige kommer forbi og æbler

Aftensmad skal jeg nok få lavet fordi ungerne jo skal have mad.

Jeg går over med og henter dem igen for bare at komme ud...

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Årh altså, det er jeg virkelig ked af  Håber du snart får det bedre igen, om ikke andet så ihvertfald et svar på hvad det er!

Tak.

Vi skal i sommerhus idag ungerne og jeg bliver der hele weekenden og så kommer min søster hendes kæreste og mine forældre i morgen, men så køre manden hjem i morgen aften, men når de andre er der så får jeg jo også lidt frihed til at slappe lidt af i spa og poolen

Håber lidt forkælelse hjælper bare på mit humør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.