Hvad tid på døgnet startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

baby012

fredag kl 10.30 kom de første veer

fødte hende 10.47 tirsdag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Pallemor

Lahn11 skriver:

fredag kl 10.30 kom de første veer

fødte hende 10.47 tirsdag  

Puuuha et langt forløb  

Anmeld

8. november 2012

baby012

Pallemor skriver:

Puuuha et langt forløb  

meget men det tog heldigvis først til mandag morgen  

'men der gjorde det virkelig også ondt, og var udkørt fordi at jeg ikke kunne sove dagene op til pga. "små veer"

Anmeld

8. november 2012

cnmigo

Pallemor skriver:

Ja denne tråd har sikkert været her tidligere, men så tager jeg lige op igen   Hvad tid på døgnet startede din/-e fødsel ? Jeg venter og venter 39+1 i dag. Min 1. fødsel begyndte kl.4 om morgenen.

Hav en fortsat dejlig aften

Begge to lige omkring midnat - begge med vandet som gik, begge gange sivende.

Emma er født til middag og Simon er født om eftermiddagen.

Anmeld

8. november 2012

Pallemor

Lahn11 skriver:

meget men det tog heldigvis først til mandag morgen  

'men der gjorde det virkelig også ondt, og var udkørt fordi at jeg ikke kunne sove dagene op til pga. "små veer"

det er der hvor man forstår hvorfor det er så vigtigt at slappe af op til og under små veerne inden fødslen rigtig sætter ind

Anmeld

8. november 2012

christinak

Pallemor skriver:

Ja denne tråd har sikkert været her tidligere, men så tager jeg lige op igen   Hvad tid på døgnet startede din/-e fødsel ? Jeg venter og venter 39+1 i dag. Min 1. fødsel begyndte kl.4 om morgenen.

Hav en fortsat dejlig aften

Mit vand gik kl ca 9.30 og veerne kom lige efter og kl  15.09 blev han født 

Anmeld

8. november 2012

baby012

Pallemor skriver:

det er der hvor man forstår hvorfor det er så vigtigt at slappe af op til og under små veerne inden fødslen rigtig sætter ind

det ved jeg nemlig denne gang  

allerede søndag var jeg på et punkt hvor jeg tænkte, ork, det her er da ikke så slemt, og nu kan det umuligt blive værre (det kunne det så

men smerterne fra første fødsel er lykkeligt glemt, og jeg ser nu frem til anden fødsel, velvidende at jeg er en erfarring rigere denne gang mht. at føde  

Anmeld

8. november 2012

Pallemor

Lahn11 skriver:

det ved jeg nemlig denne gang  

allerede søndag var jeg på et punkt hvor jeg tænkte, ork, det her er da ikke så slemt, og nu kan det umuligt blive værre (det kunne det så

men smerterne fra første fødsel er lykkeligt glemt, og jeg ser nu frem til anden fødsel, velvidende at jeg er en erfarring rigere denne gang mht. at føde  

Ja man er lidt mere kampklar ved 2. fødsel  i hvert fald nogle erfaringer rigere..

Anmeld

8. november 2012

baby012

Pallemor skriver:

Ja man er lidt mere kampklar ved 2. fødsel  i hvert fald nogle erfaringer rigere..

nemlig  

Anmeld

8. november 2012

ekebiv

Jibbe skriver:

1 gang gik vandet kl 18 ca onsdag aften. Han er født fredag aften kl 23.

2 gang gik vandet (troede jeg men det var forvandet) kl 0200 om natten. Jeg blev sat igang med vedrop kl 12 og han er ude 1758 tror jeg det var

jeg troede faktisk at barnet skulle ud senest 24 timer efter vandafgang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.