Hvad tid på døgnet startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

lycly

Min startede omkring 6.30 med veer og 14 timer efter fødte jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Pallemor skriver:

Ja denne tråd har sikkert været her tidligere, men så tager jeg lige op igen   Hvad tid på døgnet startede din/-e fødsel ? Jeg venter og venter 39+1 i dag. Min 1. fødsel begyndte kl.4 om morgenen.

Hav en fortsat dejlig aften

07.30 gik vandet 07.32 kom først vee

07.00 dagen efter er han født

Anmeld

7. november 2012

Pallemor

Tak allesammen fordi I gider skrive - Synes det er så hyggeligt og spændende at læse - glæder mig til min lille prins kommer

Anmeld

7. november 2012

Jibbe

1 gang gik vandet kl 18 ca onsdag aften. Han er født fredag aften kl 23.

2 gang gik vandet (troede jeg men det var forvandet) kl 0200 om natten. Jeg blev sat igang med vedrop kl 12 og han er ude 1758 tror jeg det var

Anmeld

7. november 2012

Tip!

Mit vand gik om natten kl 2.30 ca og min søn er født 18.56.

jeg var 38+3 da jeg gik i fødsel, så jeg døjede ikke med at gå over tid

Anmeld

8. november 2012

ekebiv

1. gang kom der kl 20 et lille "blop" inde fra maven og vandet sivede meget stille, veerne kom en times tid senere og varede hele natten. Hun er født kl 15.03 eftermiddagen efter ved AKS.

2. gang havde jeg småveer et par timer. Tog på fødegangen pga tegnblødning og blev undersøgt kl 16.30 hvor jeg var 1 cm åben. Blev sendt i kantinen og kom tilbage og blev undersøgt kl 18 hvor jeg var 9 cm åben. kl 18.20 gik vandet og 18.53 er han ude, det var en SKØN fødsel (på trods af at jeg gik pænt meget i stykker)

Begge er født 1 uge før tid.

3. gang finder jeg ud af til maj

Anmeld

8. november 2012

Misscbn

Pallemor skriver:

Ja denne tråd har sikkert været her tidligere, men så tager jeg lige op igen   Hvad tid på døgnet startede din/-e fødsel ? Jeg venter og venter 39+1 i dag. Min 1. fødsel begyndte kl.4 om morgenen.

Jeg startede med at få veer fredag ved aftensmad tid, lørdag aften kl 23 fik jeg prikket hul på vandet (havde stortset ingen fostervand, så han havde det ik så godt) og han er født 6.20 søndag morgen en heeeel weekend uden søvn

Anmeld

8. november 2012

SussieThyssen

Pallemor skriver:

Med den ældste var det kl halv 6 om aftenen, og med nr 2 var det halv 6 om morgenen

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2012

SaNiNa

Fik taget vandet med begge to mellem 08-09 men igen af fødslerne gik rigtig igang da jeg fik vedrop med det sammen og når de tog det fra hvade jeg ingen veer.

så mine fødsler gik aldrig igang, men de blev forløst kl 19.49 og 22.14

Anmeld

8. november 2012

Frøken J.

Pallemor skriver:

Min startede også kl 4 om morgenen Eller forvandet gik kl 3, men kl 4 begyndte veerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.