Ingen plads til bryster og ribben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Miss BananaHammock skriver:

Hmm.... så nåede junior den størrelse hvor alt er under pres når man sidder op. Har været afsted til noget arrangement idag hvor jeg skulle sidde i mange timer og til sidst havde jeg bare lyst til at rive bh'en af og ligge mig på gulvet af ubehag over trykken på bryst og ribben.

Skal afsted 2 dage mere i denne uge - og igen 2 dage ca. 2 uger før termin. Ikke så godt planlagt...

Måske man skulle prøve en sportsbh imorgen - uden bøjle

Man føler sig bare så super sexet

(Ville vist bare af med lidt fustration - tak fordi du læser med )

Ginatricot har nogle "bh"er uden bøjle - JEG ELSKEDE mine da jeg var gravid for jeg havde det præcis som du og jeg flåede den når jeg havde rigtig bh på altid af med det samme jeg kom ud i bilen efter skolen fuldstændig ligeglad om nogen kunne se mine bare bryster og gravide mave

Faktisk er den ganske " sexet " den fra ginatricot og koster no money så man bliver ikke øv hvis den er for stor efter man har født

( kan så se de ikke har min model mere men de har en der minder om ) http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/undertoj/ccollection-cunderwear-p1.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Det er rigtig smart. Du sætter dem i forlængelse af din alm. bh og vupti så bliver den forlænget i omkreds. Gav 20 kr for 2 på trendsales så det var helt klart billigere end nye bher som jeg alligevel garanteret ikke ville kunne passe så snart mælken løber til

Smart Jeg har kunne bruge mine bh'er fra ca. uge 8 og indtil nu i uge 35 så jeg har ikke vokset så meget efter de første par uger - men nu er det vist ved at være forbi

Anmeld

7. november 2012

Miss BananaHammock

Carl-Emil's mor skriver:

Ginatricot har nogle "bh"er uden bøjle - JEG ELSKEDE mine da jeg var gravid for jeg havde det præcis som du og jeg flåede den når jeg havde rigtig bh på altid af med det samme jeg kom ud i bilen efter skolen fuldstændig ligeglad om nogen kunne se mine bare bryster og gravide mave

Faktisk er den ganske " sexet " den fra ginatricot og koster no money så man bliver ikke øv hvis den er for stor efter man har født

( kan så se de ikke har min model mere men de har en der minder om ) http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/undertoj/ccollection-cunderwear-p1.html

Tak for link - det tjekker jeg da lige

Anmeld

7. november 2012

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Du kan købe dem i alle undertøjsbutikker.. Har også måtte ty til dem allerede tidligt i graviditeten.. De er guld værd..

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.