Puha syntes det er ved at være lidt træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Musse21

Er i uge 13 nu og har døjet en hel del med kvalme og opkast og har derfor også tabt mig nogle kilo.

Men er de sidste par dage begyndt at få kvalme når jeg får min aftens mad. Er begyndt at gemme det til sener på aften men alligevel kommer kvalme og opkast hvis jeg tager det senere..

Hvad gør i mod den dumme kvalme og opkast.? Spiser i noget specielt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Er i uge 13 nu og har døjet en hel del med kvalme og opkast og har derfor også tabt mig nogle kilo.

Men er de sidste par dage begyndt at få kvalme når jeg får min aftens mad. Er begyndt at gemme det til sener på aften men alligevel kommer kvalme og opkast hvis jeg tager det senere..

kiks og sodavands is hjalp mig

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Musse21 skriver:

Jeg havde det lige sådan alt efter kl 17 var no-go for mig

Så jeg vendede mig til at spise før kl 17, og hvis folk så inviterede mig/os ud til spisning, så var jeg ærlig og sagde at jeg gerne ville komme, men ikke kunne spise noget på den sædvanlige aftensmadstid, og det var der stor forståelse for.

Og så drak jeg ellers kamillete om aftenen, som hjalp godt på ubehaget og evt. nogle kiks eller lidt frugt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2012

Musse21

FrkZier skriver:

kiks og sodavands is hjalp mig

Kiks syntes jeg er prøvet Men syntes ikke lige det virker...

Anmeld

8. november 2012

Musse21

SussieThyssen skriver:

Jeg havde det lige sådan alt efter kl 17 var no-go for mig

Så jeg vendede mig til at spise før kl 17, og hvis folk så inviterede mig/os ud til spisning, så var jeg ærlig og sagde at jeg gerne ville komme, men ikke kunne spise noget på den sædvanlige aftensmadstid, og det var der stor forståelse for.

Og så drak jeg ellers kamillete om aftenen, som hjalp godt på ubehaget og evt. nogle kiks eller lidt frugt.

Kærligst
Sussie

det kunne være jeg skulle prøve det med at spise lidt før så

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Musse21 skriver:

det kunne være jeg skulle prøve det med at spise lidt før så

Ja prøv det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.