Kan ikke vente :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Alanda

Jeg kan fint vente , men fik også fødselsen meget tæt på ... Kom til vagtlæge i stidste uge og endte på fødengangen fordi de troede jeg var i begynden fødsel .. Puha er slet ikke klar til at Marcus Elias skal komme til verden endnu da .. Har slet ikke nogle møbler hjemme til ham endnu .. Så han må gerne blive der inde indtil februar .. Men synes godt nok at tiden går vildt hurtigt .. Lige om lidt er jeg i uge 30 og så er der bare kun 10 uger til han kommer til verden ! Puha .. Føler mig slet ikke klar lige nu enlig ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

LMX

Alanda skriver:

Jeg kan fint vente , men fik også fødselsen meget tæt på ... Kom til vagtlæge i stidste uge og endte på fødengangen fordi de troede jeg var i begynden fødsel .. Puha er slet ikke klar til at Marcus Elias skal komme til verden endnu da .. Har slet ikke nogle møbler hjemme til ham endnu .. Så han må gerne blive der inde indtil februar .. Men synes godt nok at tiden går vildt hurtigt .. Lige om lidt er jeg i uge 30 og så er der bare kun 10 uger til han kommer til verden ! Puha .. Føler mig slet ikke klar lige nu enlig ... 

Aii sikke da en slem forskrækkelse

Godt han valgte at blive derinde.

Anmeld

12. november 2012

Line_Olesen

Hold da op en kæmpe forskrækkelse

Håber alt kommer til at gå godt fra nu af, krydser i hvertfald alt hvad jeg kan, for at det kommer til at gå godt fremadrettet.!  

Anmeld

26. november 2012

M&N

Line_Olesen skriver:

Er jeg den eneste som næsten ikke kan vente de sidste tre måneder.?

Synes det kribler i hele kroppen fordi jeg bare glæder mig så meget til at se min lille søn og holde ham i mine arme og bare vise ham frem til alle og enhver Heldig det snart er jul for så går tiden måske lidt hurtigere

Du er bestemt ikke den eneste Er så utålmodig og kan slet ikke vente til det bliver februar. Når vi paserer 5. februar så er vi i uge 37 og så er hun velkommen til at kigge ud

De næste 3 måneder kan ikke gå hurtigt nok

Anmeld

26. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
BabyWish2012 <3 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste Er så utålmodig og kan slet ikke vente til det bliver februar. Når vi paserer 5. februar så er vi i uge 37 og så er hun velkommen til at kigge ud

De næste 3 måneder kan ikke gå hurtigt nok

Hi hi - det er lidt sjovt at du skriver at hun gerne må komme ud efter d 5/2, for så er du 37+0 Der er min basse kommet ud Jeg har ikke fået en dato endnu, men har fået at vide, at de laver pks 7-10 dage før termin, og min termin er jo d 9/2. Så jeg regner med omkring d 1/2

Første gang fødte jeg 19 dage over tid (42+5) !!! Så det er lidt dejligt, at vide, at det ikke skal gentage sig  

/ Taco78 

Anmeld

26. november 2012

Line_Olesen

Er virkelig dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste

Vi var til første fødselsforberedelse time idag, så nu glæder jeg mig endnu mere da man ved lidt mere om hvad der rent faktisk kommer til at ske under selve fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.