Line_Olesen skriver:
Forstår virkelig også godt at det gør dig ked af det.! Jeg ville da være helt nede hvis det gentagnde gange blev sagt til mig.. Synes også helt klart at du skal snakke med hende eller få din kæreste til at snakke med hende da det jo er hans mor.?
Selvfølgelig er man klar over at der er en risiko for at noget går galt, men man skal da altid tænke positivt og selvfølgelig går alt som det skal og men ender med en dejlig lille baby
Og så er det altså rart at være forberedt 
Vi har allerede købt stort set alt hvad der skal bruges til den første tid 
Hej 
Tak for det - min kæreste sa til henne igår, når de snakkede på tlf, at det gadd vi ikke spekulere i, og man da vil gå og glæde seg.. så jeg håber hun ikke vil nevne det igen. Jeg tror jeg vil nævne det for henne, når vi sees, at vi vil sette pris på om hun ikke kom med sånne kommentarer, fordi det gør os ked af det.
Hun ender jo bare op med at vi ikke vil fortælle hende noget, fordi vi ikke ved hvad hun vil si til det...
Det er jo en del av glæden, at købe ting til baby'en sånn hen av vejen
man ved jo heller ikke hvordan man vil ha det den sidste tiden, man kan jo få bækkenløsning, eller andre plager, og da ville det være trist hvis jeg ikke selv kunne komme med for at shoppe, eller ordne litt til baby kommer!
Hav en god aften 
Anmeld