Kan ikke vente :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Line_Olesen

Er jeg den eneste som næsten ikke kan vente de sidste tre måneder.?

Synes det kribler i hele kroppen fordi jeg bare glæder mig så meget til at se min lille søn og holde ham i mine arme og bare vise ham frem til alle og enhver Heldig det snart er jul for så går tiden måske lidt hurtigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

LMX

Line_Olesen skriver:

Synes det kribler i hele kroppen fordi jeg bare glæder mig så meget til at se min lille søn og holde ham i mine arme og bare vise ham frem til alle og enhver Heldig det snart er jul for så går tiden måske lidt hurtigere

Jeg synes egentlig tiden går okay hurtigt. Jeg er ikke nået dertil endnu hvor jeg ser frem til fødslen. Men jeg ved tiden kommer.

Anmeld

7. november 2012

Line_Olesen

Er virkelig også glad for at julen snart kommer, for så skal man jo have købt julegaver og gjort klar, og så tror jeg hurtigt tiden kommer til at gå  Håber jeg i hvertfald

Anmeld

7. november 2012

wilfa

Jeg syntes også at tiden går hurtig Det er dejlig at mærke liv hver dag nu, og se at maven vokser!

Jeg blir dog lit ked af min svigermor sine kommentarer om at det kan jo stadig gå galt.. Etter MD scanning i slutningen av september, sa hun det når vi sa vi hadde købt noen ting.. og igen i dag, når vi sa vi hadde sett på noget vi tænker at købe. "ja, man kan jo alltids sælge det igen.." hvorfor sier man sånt noget? Jo, selvfølgelig ved vi da også at det kan gå galt, jeg har selv venninder og bekendte der har mistet tidlig, midt i graviditeten, og ved fødsel.. man er da klar over at det kan gå galt! Men man kan da ikke gå og tænke sånn helt frem til fødsel, og så skal man ud og ha alt udstyr der. Man skal da gå og glæde seg, ikke gå og tænke sånn. Det er ok å være litt nede på jorden også, men det er da ikke tanker man går og har, og tænker hva nu hvis, når det er 3 måneder igen. Man blir sku lit ked og irriteret over det.  Hva tænker I, syntes I det er ok at si sådan noget?

Håber I alle har det godt 

Anmeld

8. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Line_Olesen skriver:

Jeg synes egentlig også at tiden går pænt hurtigt i øjeblikket Jeg er begyndt at tælle ned til barsel jeg har kun 5 uger tilbage og det bliver nu dejligt, selvom jeg kommer til at savne mine søde kollegaer og alle 'mine' børn Jeg glæder mig også til jul, men næsten mest til januar, hvor jeg skal på loftet og hente Hjaltes babytøj og sortere og vaske og i det hele taget gøre klar til vores lækre baby kommer ud til os

/ Taco78 

Anmeld

8. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
wilfa skriver:

Jeg syntes også at tiden går hurtig Det er dejlig at mærke liv hver dag nu, og se at maven vokser!

Jeg blir dog lit ked af min svigermor sine kommentarer om at det kan jo stadig gå galt.. Etter MD scanning i slutningen av september, sa hun det når vi sa vi hadde købt noen ting.. og igen i dag, når vi sa vi hadde sett på noget vi tænker at købe. "ja, man kan jo alltids sælge det igen.." hvorfor sier man sånt noget? Jo, selvfølgelig ved vi da også at det kan gå galt, jeg har selv venninder og bekendte der har mistet tidlig, midt i graviditeten, og ved fødsel.. man er da klar over at det kan gå galt! Men man kan da ikke gå og tænke sånn helt frem til fødsel, og så skal man ud og ha alt udstyr der. Man skal da gå og glæde seg, ikke gå og tænke sånn. Det er ok å være litt nede på jorden også, men det er da ikke tanker man går og har, og tænker hva nu hvis, når det er 3 måneder igen. Man blir sku lit ked og irriteret over det.  Hva tænker I, syntes I det er ok at si sådan noget?

Håber I alle har det godt 

Puha, det kan jeg dælme godt forstå, du bliver ked af!!! Det er da totalt mangel på situationsfornemmelse fra din svigermor. For ja, der er intet her i livet der er sikkert... men det kan man jo ikke bygge sin hverdag op på - så bliver man da syg af bekymring!!!

Jeg synes, du skal fortælle hende, at det gør dig ked af det, når hun siger sådan. Du har selvfølgelig brug for at glæde dig og planlægge en masse omkring baby - det er jo en del af det at forberede sig på rollen som mor

Kram herfra

/ Taco78 

Anmeld

8. november 2012

Line_Olesen

Forstår virkelig også godt at det gør dig ked af det.! Jeg ville da være helt nede hvis det gentagnde gange blev sagt til mig.. Synes også helt klart at du skal snakke med hende eller få din kæreste til at snakke med hende da det jo er hans mor.?

Selvfølgelig er man klar over at der er en risiko for at noget går galt, men man skal da altid tænke positivt og selvfølgelig går alt som det skal og men ender med en dejlig lille baby Og så er det altså rart at være forberedt

Vi har allerede købt stort set alt hvad der skal bruges til den første tid

Anmeld

8. november 2012

wilfa

Taco78 skriver:

Puha, det kan jeg dælme godt forstå, du bliver ked af!!! Det er da totalt mangel på situationsfornemmelse fra din svigermor. For ja, der er intet her i livet der er sikkert... men det kan man jo ikke bygge sin hverdag op på - så bliver man da syg af bekymring!!!

Jeg synes, du skal fortælle hende, at det gør dig ked af det, når hun siger sådan. Du har selvfølgelig brug for at glæde dig og planlægge en masse omkring baby - det er jo en del af det at forberede sig på rollen som mor

Kram herfra

Tak for dit svar - ja, man blir da lidt sånn ok, er det meg der er nærtagende, eller... men vi er enige om begge to, at sådan sier man bare ikke. Min mor sier også at hun syntes hun skal slutte med at sette demper på våres glæde.. også mine venninder reagerer på at hun sier sånn til os.

Håber du får en god aften 

Anmeld

8. november 2012

wilfa

Line_Olesen skriver:

Forstår virkelig også godt at det gør dig ked af det.! Jeg ville da være helt nede hvis det gentagnde gange blev sagt til mig.. Synes også helt klart at du skal snakke med hende eller få din kæreste til at snakke med hende da det jo er hans mor.?

Selvfølgelig er man klar over at der er en risiko for at noget går galt, men man skal da altid tænke positivt og selvfølgelig går alt som det skal og men ender med en dejlig lille baby Og så er det altså rart at være forberedt

Vi har allerede købt stort set alt hvad der skal bruges til den første tid

Hej 

Tak for det - min kæreste sa til henne igår, når de snakkede på tlf, at det gadd vi ikke spekulere i, og man da vil gå og glæde seg.. så jeg håber hun ikke vil nevne det igen. Jeg tror jeg vil nævne det for henne, når vi sees, at vi vil sette pris på om hun ikke kom med sånne kommentarer, fordi det gør os ked af det.

Hun ender jo bare op med at vi ikke vil fortælle hende noget, fordi vi ikke ved hvad hun vil si til det...

Det er jo en del av glæden, at købe ting til baby'en sånn hen av vejen  man ved jo heller ikke hvordan man vil ha det den sidste tiden, man kan jo få bækkenløsning, eller andre plager, og da ville det være trist hvis jeg ikke selv kunne komme med for at shoppe, eller ordne litt til baby kommer!

Hav en god aften 

Anmeld

9. november 2012

Line_Olesen

Dejligt at høre at i har konfronteret hende Så håber jeg virkelig bare det hjælper.!

Ja det ville nemlig være træls at skulle "skjule" sin glæde overfor hende fordi man ved hun vil gøre en trist..

Alt held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.