Min mand vil aldrig noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Gardenia

_-Kathrine-_ skriver:

Hehe... Sådan havde jeg nok også gjort

"Afsted med dig makker" og et klap i numsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Anonym trådstarter

Hvorfor får i ikke snakket om det?

Jeg prøver gang på gang, men min mand kan ikke snakke om "negative" ting, han råber og farer op i flint, hvor gang jeg prøver at nævne "det vi skal gøre anderledes"

og jeg er af den type, jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at diskutere, jeg hader at diskutere

Anmeld

7. november 2012

_-Kathrine-_

Gardenia skriver:

"Afsted med dig makker" og et klap i numsen

Lige præcis

Anmeld

7. november 2012

Rebecca55

Det kunne jeg ikke leve med. Men jeg bliver også kvalt hvis ikke jeg kommer ud og oplever noget og det har jeg lært min mand. Han har førhen været lige som din mand. Men jeg mener vi må værne om hinandens behov, så man kan vel godt sige jeg har tvunget ham til en masse. Men giver også plads til hans behov.

Nu er han glad for at komme ud og opleve ting med mig og børnene.

Håber du får lidt skub i ham.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Det kunne jeg ikke leve med. Men jeg bliver også kvalt hvis ikke jeg kommer ud og oplever noget og det har jeg lært min mand. Han har førhen været lige som din mand. Men jeg mener vi må værne om hinandens behov, så man kan vel godt sige jeg har tvunget ham til en masse. Men giver også plads til hans behov.

Nu er han glad for at komme ud og opleve ting med mig og børnene.

Håber du får lidt skub i ham.

Tænker også om jeg kan leve med det, men der er jo ingen tvivl om jeg elsker manden (selvom der sommetider godt kan være langt derind),

MEN mit liv er her sammen med min mand pg vores børn, jeg kan ikke forestille mig at bo andre steder eller overhovedet at skulle være single igen

Men hvordan fpr man sat skub i ham, når han altid vil Råbe istedet for at snakke, aldrig vil med til noget og faktisk bare helst vil gå i sin egen verden

Anmeld

8. november 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Tænker også om jeg kan leve med det, men der er jo ingen tvivl om jeg elsker manden (selvom der sommetider godt kan være langt derind),

MEN mit liv er her sammen med min mand pg vores børn, jeg kan ikke forestille mig at bo andre steder eller overhovedet at skulle være single igen

Men hvordan fpr man sat skub i ham, når han altid vil Råbe istedet for at snakke, aldrig vil med til noget og faktisk bare helst vil gå i sin egen verden

Ja den er sq svær !!!

Min mand fik et ultimatum, men det må kun gives hvis man virkelig har tænkt sig at handle efter det. Jeg var heldig at han valgte den vej jeg ønskede, men jeg var også klar til at pakke mine ting hvis ikke vi kunne finde en mellemvej.

Hvad du skal gøre, er du nok selv den bedste til at vuderer. Du kender din mand bedst og ved hvad du selv er villig til at sætte på spil.

Men held og lykke og  fingre for han vågner op af sit egotrip.

Anmeld

8. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Jeg prøver gang på gang, men min mand kan ikke snakke om "negative" ting, han råber og farer op i flint, hvor gang jeg prøver at nævne "det vi skal gøre anderledes"

og jeg er af den type, jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at diskutere, jeg hader at diskutere

Ja, men det er vel der i så går fejl? Der skal jo ikke diskuteres, der skal være en samtale om hvordan jeres hverdag bliver lettere, tager stillling til alle mennesker i husholdningen?
Det er en svær nød at knække, det der med at holde en nogenlunde stemning mens man taler om ubehagelige ting, men jeg synes da I skylder jer selv, hinanden og ungerne at få løst de problemer i har?
Eller er det mest dig der synes I har problemer?

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Vi er ikke de store rejselystende mennesker, men vi er blevet inviteret på en uges ferie næste år med alt betalt, det gider manden bare slte ikke, hvor hva sku han dog på Gran Canaria i 8 dage - har så sagt til ham at den ene gang ku han godt bruge en uge på hans familie (mig og hans børn).... Ok, vi tager afsted

Så ringer mine forældre om spærger om vi ikke vil med en ENKELT overnatning til KBH i December og se Tivoli med al dens oppyntning (noget jeg altid har ønsket mig) og jeg vidste det, manden vil IKKE med, så mig og ungerne må alene afsted.....igen......

Blot en brokketråd, da jeg syntes efterhånden det er træls, at han ALDRIG vil noget som helst, men når det er 30,40 eller andre begivenheder der er øl indblandet, så er han strøget!

Hehe jeg havde tvunget ham  Og så havde jeg sagt at jeg gør mange ting for ham som han syntes er sjovt eller fedt - så han burde også gøre det for mig. Tvivler stærkt på at han syntes at det bliver super nedren og *** kedeligt 

Altså når man er i forhold så skal man jo glæde hinanden på forskellige måder om man gider eller ej. Her bliver kæresten da også tvunget med på museumer, i Kattegatcenteret osv, han gider ikke, men har sagt at bør gøre det for min skyld da han tit får i hoved og i *** herhjemme - der er intet at komme efter og det kan han sagtens se logikken i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.