Min mand vil aldrig noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.306 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Vi er ikke de store rejselystende mennesker, men vi er blevet inviteret på en uges ferie næste år med alt betalt, det gider manden bare slte ikke, hvor hva sku han dog på Gran Canaria i 8 dage - har så sagt til ham at den ene gang ku han godt bruge en uge på hans familie (mig og hans børn).... Ok, vi tager afsted

Så ringer mine forældre om spærger om vi ikke vil med en ENKELT overnatning til KBH i December og se Tivoli med al dens oppyntning (noget jeg altid har ønsket mig) og jeg vidste det, manden vil IKKE med, så mig og ungerne må alene afsted.....igen......

Blot en brokketråd, da jeg syntes efterhånden det er træls, at han ALDRIG vil noget som helst, men når det er 30,40 eller andre begivenheder der er øl indblandet, så er han strøget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

B&J

ej hvor er det træls for jer hvorfor vil han ikke med i er jo en familie og hvor lyder det bare super hyggeligt både med fere men også det i kbh..

du må snakke med ham omkring det at det gør dig også børnede kede af det han bare ikke gider med

Anmeld

7. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Vi er ikke de store rejselystende mennesker, men vi er blevet inviteret på en uges ferie næste år med alt betalt, det gider manden bare slte ikke, hvor hva sku han dog på Gran Canaria i 8 dage - har så sagt til ham at den ene gang ku han godt bruge en uge på hans familie (mig og hans børn).... Ok, vi tager afsted

Så ringer mine forældre om spærger om vi ikke vil med en ENKELT overnatning til KBH i December og se Tivoli med al dens oppyntning (noget jeg altid har ønsket mig) og jeg vidste det, manden vil IKKE med, så mig og ungerne må alene afsted.....igen......

Blot en brokketråd, da jeg syntes efterhånden det er træls, at han ALDRIG vil noget som helst, men når det er 30,40 eller andre begivenheder der er øl indblandet, så er han strøget!

Ja, jeg havde tvunget ham. Men jeg er også en meget direkte person

Og bedt ham om at stoppe med at brokke sig og sende ham i legeland med den mindste

Anmeld

7. november 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

nu ved jeg ikke hvor gamle jeres børn er, men prøv at forklare din mand at hans egoisme jo også går ud over børnene. På et tidspunkt begynder de jo altså også at stille spørgsmål til hvorfor far aldrig er med.

Og som en anden skriver, ja så havde jeg også tvunget ham.

Min mand kan godt have lidt af det samme, men så bruger jeg den med at børnene også bliver ked af det og det virker, for det kan han ikke have på sig. Han elsker sine børn meget højt.

Anmeld

7. november 2012

Eliza

jeg tar sku gerne med 

ej han er da træls!! 

Anmeld

7. november 2012

DitteFisk

Øv en kedlig indstilling fra ham  
havde han været min mand, så havde jeg losset ham ud ad døren min søster har en kæreste der sjældent gider med nogen steder hen, og hun lever med det og bærer over med det... fair nok for det. Jeg sætter bare alt for stor pris på en mand der gider noget hihi.

Håber i får nogle gode turer trods alt  

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du må vel have vidst han var sådan inden du valgte at leve sammen med ham, så det er jo nok på godt og ondt at du har valgt ham, ikke??

Anyway...vi er jo alle forskellige, og din mand proriterer så tingene anderledes end dig, og det må du så lære at leve med.
Ja, det er trist, at han ikke gider at tage med, og jeg ved ikke om du har forsøgt at stille ham stolen for døren, at du har behov for at han tager med, for at glæde dig, men det kan du jo prøve..at tale ind til ham.
Ellers så må du jo tage oplevelserne alene, og lade ham have sine oplevelser for sig selv.

Trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du må vel have vidst han var sådan inden du valgte at leve sammen med ham, så det er jo nok på godt og ondt at du har valgt ham, ikke??

Anyway...vi er jo alle forskellige, og din mand proriterer så tingene anderledes end dig, og det må du så lære at leve med.
Ja, det er trist, at han ikke gider at tage med, og jeg ved ikke om du har forsøgt at stille ham stolen for døren, at du har behov for at han tager med, for at glæde dig, men det kan du jo prøve..at tale ind til ham.
Ellers så må du jo tage oplevelserne alene, og lade ham have sine oplevelser for sig selv.

Trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Hvordan skulle jeg vide det, når vi aldrig har rejst?

Jo - jeg fik ham også "overtalt" til ferien næste år, det er så første gang i vores 7 års samliv vi ska ud og rejse, børnene er 2 og 4 og har kun været på weekendture sammen med mig

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Ja, jeg havde tvunget ham. Men jeg er også en meget direkte person

Og bedt ham om at stoppe med at brokke sig og sende ham i legeland med den mindste

Jeg tænker bare, jeg gider simpelthen ik være "den sure kælling", jeg er jo ikke hans mor, så jeg vil ikke bestemme hvad han "skal" dog bare irreterende han aldrig vil med

jeg har været alene med børnene på weekendophold i Lalandia, JesperHus og taget på en længere weekend med en veninde og hendes børn alt sammen uden far

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvordan skulle jeg vide det, når vi aldrig har rejst?

Jo - jeg fik ham også "overtalt" til ferien næste år, det er så første gang i vores 7 års samliv vi ska ud og rejse, børnene er 2 og 4 og har kun været på weekendture sammen med mig

Jeg tænker nu mere på, at I vel har snakket om, hvad I kunne lide og ikke lide at gøre på ferier og sådan inden I flyttede sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.