Vægtscanning uge 26 - har fået konstateret Notch..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. november 2012

lenemor77

Går til ekstra vægtscanninger pga for lavt stofskifte + svær svangerskabsforgiftning i 1. graviditet.

Var afsted i dag - uge 25+5.

Hende der scannede mig konstaterede Notch i flowet i venstre side (ja, hun havde sikkert en længere medicinsk forklaring, som jeg selvfølgelig ikke kan huske). Da hun var færdig sagde hun til mig, at nu må vi se om det ikke er gået væk næste gang - om 3 uger. Men kan det det?

Da jeg fødte i 2008, var det netop Notch der væltede læsset og gjorde, at datteren blev taget akut i uge 32.

Der er ikke andre indikationer på, at noget skulle være galt. Så jeg ved ikke helt om jeg skal være bekymret - eller hvor meget....

Nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Mor til Frederic og Freya

lenemor77 skriver:

Går til ekstra vægtscanninger pga for lavt stofskifte + svær svangerskabsforgiftning i 1. graviditet.

Var afsted i dag - uge 25+5.

Hende der scannede mig konstaterede Notch i flowet i venstre side (ja, hun havde sikkert en længere medicinsk forklaring, som jeg selvfølgelig ikke kan huske). Da hun var færdig sagde hun til mig, at nu må vi se om det ikke er gået væk næste gang - om 3 uger. Men kan det det?

Da jeg fødte i 2008, var det netop Notch der væltede læsset og gjorde, at datteren blev taget akut i uge 32.

Der er ikke andre indikationer på, at noget skulle være galt. Så jeg ved ikke helt om jeg skal være bekymret - eller hvor meget....

Nogen der har prøvet det?

Plejer baby ikke at være langt under gennemsnit når der er notch? Syntes bare at have hørt om andre der har fået baby ud i uge 26-27, pga de slet ikke fik 'nok' inde i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.