Jeg har det så skidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Og det er ikke engang så meget den konstante kvalme i over 10 uger nu, eller opkast, eller ingen mad...

Jeg er bare så træt og svimmel hele tiden at selv turen ud til badeværelset eller køkkenet er et helvede. I går besvimede jeg næsten mens jeg vaskede op og jeg havde kun stået op i en 10 minutters tid.

I dag kommer min mor på besøg. Vi ser ikke hinanden så tit da vi bor langt væk fra hinanden, og planen var at vi skulle ud at shoppe lidt.

Ehm, ja... har lidt svært ved at se hvordan det skal gå når jeg kæmper for bare at sidde op i sengen. Selvfølgeligt er det ikke fordi hun forsøger at tvinge mig, men jeg vil bare gerne selv med og hygge lidt. Især fordi min lejlighed pt. er fyldt at flyttekasser og rod, og her er ikke spor hyggeligt at være. 

Det er også hundrede år siden jeg sidst har været til undervisning eller ja, NOGEN steder ud over at handle ind, og det har også kun været i det få gode øjeblikke.

Min blodprocent er hel fin (meget bedre end den plejer at være, faktisk), det samme med mit blodtryk, jeg tager alle de vitaminer jeg skal, og jeg spiser meget mere nu end jeg har gjort de sidste mange uger.

Kan det virkeligt passe at jeg skal sidde indenfor de næste mange uger også eller er der noget jeg kan gøre for at booste min energi og sørge for, at jeg ikke går i guvlet bare fordi jeg har været oppe på benene i 30 minutter (hvis det er en god dag)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Og det er ikke engang så meget den konstante kvalme i over 10 uger nu, eller opkast, eller ingen mad...

Jeg er bare så træt og svimmel hele tiden at selv turen ud til badeværelset eller køkkenet er et helvede. I går besvimede jeg næsten mens jeg vaskede op og jeg havde kun stået op i en 10 minutters tid.

I dag kommer min mor på besøg. Vi ser ikke hinanden så tit da vi bor langt væk fra hinanden, og planen var at vi skulle ud at shoppe lidt.

Ehm, ja... har lidt svært ved at se hvordan det skal gå når jeg kæmper for bare at sidde op i sengen. Selvfølgeligt er det ikke fordi hun forsøger at tvinge mig, men jeg vil bare gerne selv med og hygge lidt. Især fordi min lejlighed pt. er fyldt at flyttekasser og rod, og her er ikke spor hyggeligt at være. 

Det er også hundrede år siden jeg sidst har været til undervisning eller ja, NOGEN steder ud over at handle ind, og det har også kun været i det få gode øjeblikke.

Min blodprocent er hel fin (meget bedre end den plejer at være, faktisk), det samme med mit blodtryk, jeg tager alle de vitaminer jeg skal, og jeg spiser meget mere nu end jeg har gjort de sidste mange uger.

Kan det virkeligt passe at jeg skal sidde indenfor de næste mange uger også eller er der noget jeg kan gøre for at booste min energi og sørge for, at jeg ikke går i guvlet bare fordi jeg har været oppe på benene i 30 minutter (hvis det er en god dag)?

Hvor langt er du

Anmeld

7. november 2012

Tulle83

Anonym skriver:

Sikke noget skidt at du har det sådan! Det er jo umiddelbart tegnpå at dinkrop mangler noget. Erdu begyndt at tage 40-50 mg jern om dagen? Jeg havde det nemlig ligsom dig inden jeg tog ekstra jerntilskud.

Imod kvalmen kan jeg anbefale iskoldt vand, og meget af det, samt kiks og youghurt.

Håber du får det bedre!

Anmeld

7. november 2012

th

Anonym skriver:

Kunne lyde som en virus på balance måske. God bedring

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Hvor langt er du

10+4 (:

Med kvalme fra "dag 1", så at sige.

Anmeld

7. november 2012

Anonym skriver:

10+4 (:

Med kvalme fra "dag 1", så at sige.

Jeg er herre træt og orker heller ikk en skid!

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Tulle83 skriver:

Sikke noget skidt at du har det sådan! Det er jo umiddelbart tegnpå at dinkrop mangler noget. Erdu begyndt at tage 40-50 mg jern om dagen? Jeg havde det nemlig ligsom dig inden jeg tog ekstra jerntilskud.

Imod kvalmen kan jeg anbefale iskoldt vand, og meget af det, samt kiks og youghurt.

Håber du får det bedre!

Jeg tager altid ekstra jern (pga. lav blodprocent, der dog er blevet meget bedre på det sidste) men jeg snak nok snakke med lægen om evt. at tage en pille mere om dagen.

Johgurt og kiks er skam på min top 5 liste

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Jeg er herre træt og orker heller ikk en skid!

Det er pisse træls!

Jeg glæder mig især til når alle begynder at fortælle mig, at jeg ikke må stresse over eksamnerne pga. baby... selvom jeg næsten ikke er dukket op et helt semester.

Indtæffer den der pregnancy glow ikke snart?

Anmeld

7. november 2012

Anonym skriver:

Det er pisse træls!

Jeg glæder mig især til når alle begynder at fortælle mig, at jeg ikke må stresse over eksamnerne pga. baby... selvom jeg næsten ikke er dukket op et helt semester.

Indtæffer den der pregnancy glow ikke snart?

Det mega :/ og hårdt har en søn på 3 som jo også skal passes

Anmeld

7. november 2012

M&N

Åh øv hvor lyder det bare vildt ubehageligt.. kender det med kvalme, madlede og opkast i døgndrift. Jeg gik med det i 4 stive måneder

Havde det nøjagtig som dig med man ikke kunne stå op længere ad gangen, jeg fik det så dårligt og måtte ligge mig ned.. Jeg havde også normalt blodsukker + procent, fik det aldrig tjekket da det forsvandt af sig selv, så har ingen gode råd.. Men du skulle bare lige vide du ikke har været den eneste og så håber jeg du snart får det meget bedre God bedring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.