Vis mig jeres pigeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Troldemommi

NoName skriver:

Hvor er det fint, har også tænkt på at invistere i de der lyskugler synes de er så flotte.

Den tekst i har skrevet er super hyggelig...

den lille tekst er en lille sang, melodien er fra Big Bang Theory soft kitty warm kitty  og så har vi selv sat en anden tekst på, Johannes helt private lille godnatsang vi glemmer bare tit at synge den

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

dorthemus

NoName skriver:

Jo flere billeder jo bedre

Hvor er det bare et fint værelse hun har... Ville ønske jeg havde lige så meget plads...

Mange tak

Jeg er også rigtig glad for, at vi byttede. For hvad skal jeg også bruge et stort soveværelse til

Anmeld

12. november 2012

MaleneJensen

Her er min Prinsesses Værelse Der er så kommet nogle Prinsesse-Billeder op på væggene efter billederne er taget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2012

NoName

MaleneJensen skriver:

Her er min Prinsesses Værelse Der er så kommet nogle Prinsesse-Billeder op på væggene efter billederne er taget

Hvor er det hyggeligt....

Anmeld

13. november 2012

NoName

Monica P skriver:

den lille tekst er en lille sang, melodien er fra Big Bang Theory soft kitty warm kitty  og så har vi selv sat en anden tekst på, Johannes helt private lille godnatsang vi glemmer bare tit at synge den

Monica 

HAHAHAHAH det kender jeg ALT for godt...

hvde også de bedste intentioner om at synge en bestemt sang for min datter hver aften... meeeeen det går ikke altid som præsten prædiker som man sir

Men en super hyggelig ide

Anmeld

13. november 2012

NoName

dorthemus skriver:

Mange tak

Jeg er også rigtig glad for, at vi byttede. For hvad skal jeg også bruge et stort soveværelse til

HAHAHA nej det er jo det...

Anmeld

13. november 2012

MaleneJensen

NoName skriver:

Hvor er det hyggeligt....

Takker Syntes også det blev meget godt nu glæder jeg mig bare til jeg snart skal indrette et børneværelse mere

Anmeld

13. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Monica P skriver:

Her er Johannes værelse  

Aww et fint værelse-

2 spørgsmål:

Har ledt med lys og lygte efter en Klokkeblomst lampe til loftet til Isabellas værelse - så hvor pokker har du fundet den lampe??

Og bamsen med fødsels oplysninger??

Anmeld

13. november 2012

Troldemommi

Problembarnet skriver:

Aww et fint værelse-

2 spørgsmål:

Har ledt med lys og lygte efter en Klokkeblomst lampe til loftet til Isabellas værelse - så hvor pokker har du fundet den lampe??

Og bamsen med fødsels oplysninger??

Hejsa Lampen med klokkeblomst er købt i SB Belysning i Silkeborg, og Bamsen er en Dåbsgave fra mine forældre til Johanne, sådan en får alle deres børnebørn når de bliver døbt, men jeg aner altså ikke hvor min mor bestiller dem henne.

Monica

Anmeld

13. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Monica P skriver:

Hejsa Lampen med klokkeblomst er købt i SB Belysning i Silkeborg, og Bamsen er en Dåbsgave fra mine forældre til Johanne, sådan en får alle deres børnebørn når de bliver døbt, men jeg aner altså ikke hvor min mor bestiller dem henne.

Monica

øv og øv altså  til begge dele

men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.