Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JS<3 skriver: Hvor er det et fint døreskilt, hvor har du det fra?
Hvor er det et fint døreskilt, hvor har du det fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her bor Carolina
Hun har også en lyserød/lilla bord rundt på resten af værelset med glimmer sommerfugle
https://www.baby.dk/debat/189672pi1/graviditet/saa-er-boernevaerelset-faerdig.aspx
Lone H. skriver: Har bestilt det fra England det kostede 25 kr for 2 med navn
Har bestilt det fra England det kostede 25 kr for 2 med navn
Det er helt vildt fint
Emily2012<3 skriver: Her er Emmy's værelse.. Det er lidt anderledes nu da der er kommet en skuffe ting ind der hvor klapvognen står.
Her er Emmy's værelse.. Det er lidt anderledes nu da der er kommet en skuffe ting ind der hvor klapvognen står.
Maja_4000 skriver: Kan lige tage lidt billeder af Carolines værelse senere .. Der skal dog snart flyttes om
Kan lige tage lidt billeder af Carolines værelse senere .. Der skal dog snart flyttes om
christina92 skriver: Her bor Carolina Hun har også en lyserød/lilla bord rundt på resten af værelset med glimmer sommerfugle https://www.baby.dk/debat/189672pi1/graviditet/saa-er-boernevaerelset-faerdig.aspx
Super flot, hold da op...
NoName skriver: Hej,JEg skal til at lave nyt værelse til min datter på (næsten) 2,5men mangler lidt inspiration...Kom frisk og flash jeres pigeværelserNoName
Hej,JEg skal til at lave nyt værelse til min datter på (næsten) 2,5men mangler lidt inspiration...Kom frisk og flash jeres pigeværelserNoName
Her er Johannes værelse
dorthemus skriver: Her er Runas værelse....mit gamle soveværelse, men hvad gør man ikke for sine børn Sorry for billedspam
Her er Runas værelse....mit gamle soveværelse, men hvad gør man ikke for sine børn Sorry for billedspam
Jo flere billeder jo bedre
Hvor er det bare et fint værelse hun har... Ville ønske jeg havde lige så meget plads...
Monica P skriver: Her er Johannes værelse
Hvor er det fint, har også tænkt på at invistere i de der lyskugler synes de er så flotte.
Den tekst i har skrevet er super hyggelig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128