Leveringstid på barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Pige2009

cille22 skriver:

Ovenud tilfreds. godt at manden her hjemme fik mig overtalt til den.
Jeg syntes selv at det nye stel som er på vores er super flot.
eneste minus er bare at man skal købe et specialt designet ståbræt, hvis man har større børn som ikke kan gå så langt.

Men jeg fortryder bestemt ikke vores køb og ville rigtig gerne have klapvognen der passer til, men må nok nøjes med den gamle klapvogn (04), som står i bryggerset...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Det lyder bare som om, det er den vogn, jeg skal have til bebsen så Har set mig lun på Platinum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

cille22

den er også pæn, vi har den der hedder jungle også med det stel der hedder UniQ stel.

Men får du bare bestilt den tror ikke de vil fortryde det..
Vi købte vores i baby-vest  i odense

Hilsen cecilie

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Hvor pudsigt. Jeg har hørt så meget godt om Baby-Vest Odense. Bor selv i Odense. Jeg har også set lidt på jungle, for jeg synes en ren sort eller marineblå er lidt for kedelig Det er meget rart med en med lidt farve uden den bliver alt for sprælsk.

Anmeld

2. juni 2009

cille22

Vi bor selv i ringe, jeg kan godt líde at handle i baby vest, de er virkelig søde og hjælpsomme uden at prakke en en masse på som man alligevel ikke har behov for.

Vi ville ikke have en mørk da de jo tiltrækker varmen, så derfor faldt vi for jungle..

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Jeg tror simpelthen jeg må ud og kigge lidt imorgen... baby-vest here I come!

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

linda2009 skriver:

Hvor pudsigt. Jeg har hørt så meget godt om Baby-Vest Odense. Bor selv i Odense. Jeg har også set lidt på jungle, for jeg synes en ren sort eller marineblå er lidt for kedelig Det er meget rart med en med lidt farve uden den bliver alt for sprælsk.

Vi har handlet de fleste ting i ønskebørn, og vi hr osse valgt steller uniQ og farven er sport carbon som skal bestilles hjem...

Anmeld

3. juni 2009

cille22

Fik du luret i baby vest??

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

cille22 skriver:

Fik du luret i baby vest??

Ja, det bliver simpelthen en Emmaljunga Big Star Supreme Platina med Uniq stel. Synes den er virkelig flot 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.