Leveringstid på barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.284 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Pige2009

Hej Alle.

Er der nogen af jer med børn, der kan huske hvor lang tids levering, der er på en barnevogn? Jeg overvejer kraftigt en Emmaljunga Big Star Supreme, og vil lige høre om jeg snart skal på shoppingtur efter en vogn, så den kan blive bestilt og være klar til den 10. oktober, hvor bebsen forhåbentlig kommer til verden.

Nogen der har en Emmaljunga Big Star Supreme?

Linda 21+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

eliasogmor

jep...og de har næsten altid nogen på lager..men du kan jo bare gå ud og reservere...

Anmeld

2. juni 2009

Pia

Den kan de have hjemme på ingen tid..
Men bestiller du den nu, så opbevare de dn gerne til du har født..

Kh Pia 40+1

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Mange tak for hurtigt svar begge to

Anmeld

2. juni 2009

Lone Jakobsen

kender ikke vognen... men giver gerne de andre ret.
butikkerne er super gode til at reservere vognen til man har født.
vi har først lige bestilt vores og butikken synes vi var meget sent ude da jeg fortalte at jeg sku føde den 29 juni
at vi så oveni købet betalte den med det samme og ikke først ville hente den efter fødslen, men derimod have den hjem så hurtigt som muligt.... ja så ku hun da slet ikke finde ud af det

Anmeld

2. juni 2009

cille22

halløj vi købte en Emmaljunga big star supreme med uniq stel, den 20jan i år og vi havde termin den 12feb.
Og de sagde at når det bare var en ganske alm vogn havde de dem ofte på lager og ellers ville de være hjemme i løbet af en uge.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Til nutche og Cille22:

Det lyder jo godt. Jeg må og og se på det, og så se mig omkring og så få bestilt køretøjet

Cille22-er I tilfreds med vognen??

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Vi har bestil vores og så ville den være klar to måneder før min termin og vi kunne lade den stå i butikken til jeg hvade født.

Anmeld

2. juni 2009

cille22

linda2009 skriver:

Til nutche og Cille22:

Det lyder jo godt. Jeg må og og se på det, og så se mig omkring og så få bestilt køretøjet

Cille22-er I tilfreds med vognen??

Ovenud tilfreds. godt at manden her hjemme fik mig overtalt til den.
Jeg syntes selv at det nye stel som er på vores er super flot.
eneste minus er bare at man skal købe et specialt designet ståbræt, hvis man har større børn som ikke kan gå så langt.

Men jeg fortryder bestemt ikke vores køb og ville rigtig gerne have klapvognen der passer til, men må nok nøjes med den gamle klapvogn (04), som står i bryggerset...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

2. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da vi bestilte barnevogn fik vi at vide at der var 8 ugers leveringstid
Vi blev lidt chokerede da der på det tidspunkt var under 8 uger til jeg havde termin.
De fik dog vognen hjem få uger efter... hvilket var heldigt da jeg fødte 2 uger før tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.