4+2 allerede kæmpe Ö

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Det helt vildt jeg er kun 4+2, ud fra egne beregninger og er allerede kæmpe
Sidste gang var jeg først så stor i uge 28
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Det helt vildt jeg er kun 4+2, ud fra egne beregninger og er allerede kæmpe
Sidste gang var jeg først så stor i uge 28

Du oppustet

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Du oppustet

Ja det er jeg os, har et billede hvor jeg er meget oppustet der ligner det at jeg er højgravid :-P

Anmeld

7. november 2012

Anonym skriver:

Ja det er jeg os, har et billede hvor jeg er meget oppustet der ligner det at jeg er højgravid :-P

Jeg er 8+5 Idag og det føst nu maven bliver siddende om det så er aften eller morgen jeg er også 2 gangs var også stor i staten

Anmeld

7. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er ikke muligt, at man allerede er så stor når man er 4+2 - sorry - det er nok nærmere luft i maven

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Jeg er 8+5 Idag og det føst nu maven bliver siddende om det så er aften eller morgen jeg er også 2 gangs var også stor i staten

Sådan som den er der , sådan sidder den hele tiden , den puster bare op længere oppe og aftenen

Anmeld

7. november 2012

Anonym skriver:

Sådan som den er der , sådan sidder den hele tiden , den puster bare op længere oppe og aftenen

Hvis du kun er 4+2 så det ikk babyen så det luft den trækker jo ikk engang vejret endu

Anmeld

7. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror du ik du ska ha tjekket om du måske er længer henne, for det er da godt nok en fin lille mave du allerede har. Og forresten tillykke! Vh vh stine

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Der er ikke muligt, at man allerede er så stor når man er 4+2 - sorry - det er nok nærmere luft i maven

Ved ikk om jeg kun er 4+2 har ikk haft mens siden sep, men havde en lille blødning en enkelt dag i oktober ventet på min læge har tid til at sende mig til scanning

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror du ik du ska ha tjekket om du måske er længer henne, for det er da godt nok en fin lille mave du allerede har. Og forresten tillykke! Vh vh stine

Tak
Har snakket med lægen i går og skal op til hende imorgen så vil hun sende mig til scanning da jeg ikk har haft mens siden sep, og har blødt en enkelt dag i oktober som jeg bare har taget som mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.