Skal tabe 35 kg på 30 uger.. er det muligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det flot du har tabt dig!
Men jeg har før tabt 15 kg på 12 uger.. Lavede meget motion.. Så kan jo godt lade sig gøre.. Men mere når der er dobbelt så meget.. om motivationen kan holdes

Efter de første 20 kg siger man at man går en smule i stå (på vægten, ikke cm.)... Så nej, hvis du i forvejen har tabt dig så meget, så skal du ikke forvente at kunne tabe yderligere 35 kg på så kort tid... MEN heldigvis så er det jo egentlig også centimeterne der tæller, vægten skal nok følge med når den føler for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det flot du har tabt dig!
Men jeg har før tabt 15 kg på 12 uger.. Lavede meget motion.. Så kan jo godt lade sig gøre.. Men mere når der er dobbelt så meget.. om motivationen kan holdes

Tak  vil lige sige jeg ikke motionerede samtidig , havde jeg gjort det havde jeg nok kunnet gøre det hurtigere ,,

Anmeld

6. november 2012

Lady Marion <3

Jeg levede på 1300 kcal om dagen , kunne fint spise mig mæt så længe jeg spiste det rigtige

Anmeld

13. november 2012

..

Jeg har tabt 57 kg på et år, så jeg tror godt du kan.

Jeg holdt mig under 1000 kcal om dagen, sørgede for at spise varieret grønt og magert kød, så kommer man rigtigt langt for de kcal, jeg var fint mæt.

Ps. Har nu holdt vægttabet i 1 1/2 år, så det med at man ikke kan holde det.. Det er et spørgsmål om viljestyrke, ligesom det er når man skal tabe sig

Anmeld

13. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. er det muligt? Det er 1,16 kg pr uge..

Hvorfor skal du tabe dig så hurtigt?

Anmeld

13. november 2012

TeamRocket

Man kan hvad man vil :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.