Mærker i liv og vægtøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Er i dag 17+6 og venter nummer 2. 

Nu mærker jeg en del til den lille, men det har ladet vente på sig. Mærker en puffen neders på maven... specielt når jeg har siddet stille ved skrivebordet længe, så er det som om de lige prikker til mig for at sige "så kan du godt komme i gang med at røre dig"

den dejligeste fornemmelse...

Hov glemte at skrive noget om vægten.

Har ikke rigtigt taget noget på endnu, pluds minus 1 kg., så det er dejligt. Tog kun 8 kg. på med den første, så det håber jeg at jeg kan holde mig på igen, da jeg har nogle ekstra kg. at tære på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Karina84

Jeg er 18+4 i dag

Jeg mærker liv hver dag og har gjort det i nogen uger nu, så hyggeligt  Her den anden nat/tidlig morgen var det som om baby havde valgt at teame op med storebror. Storebror begyndte ved 4 tiden at ligge uroligt og små-pyldre inde på hans værelse, og baby i mavsen var pludselig helt vild aktiv  

Det er over det hele jeg mærker liv, altså både for neden og oppe omkring navlen.

Jeg aner ikke hvor meget jeg har taget på, for vi ejer ikke en vægt  Men min mave er stor og brysterne er godt nok også vokset i raketfart denne gang (hvad sker der lige for det??? ). Tror dog ikke jeg har taget så meget på endnu, da jeg i forvejen ikke har det vilde at stå imod med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.