føler mig ulten hele tiden :-\

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2012

naomi

Det er simpelthen så irriterende. Jeg har en blanding af kvalme og en følelse af sult hele tiden Nogen der har nogle gode råd til at afhjælpe det? (er 6+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Christina :-)

naomi skriver:

Det er simpelthen så irriterende. Jeg har en blanding af kvalme og en følelse af sult hele tiden Nogen der har nogle gode råd til at afhjælpe det? (er 6+2)

Jeg føler også slut hele tiden men så når jeg spiser så jeg ikk sulten Afligevel :/

Anmeld

6. november 2012

Snehund

Jeg er også meget mere sulten end jeg plejer. Er 16 + 2 uger henne.

Jeg prøver at spise rimelig sundt, så jeg ikke bliver AAAALT for stor (var lige på grænsen til overvægt, inden jeg blev gravid).

Heldigvis lider jeg ikke ret meget af kvalme, men hvis der går meget lang tid hvor jeg ikke spiser noget så kommer den. Tit hjælper det for mig at give efter for sulten, men med noget sundt - så går det ikke helt amok senere og jeg undgår (for det meste) at få kvalme og ryge i alt muligt "forbudt".

Gulerødder, tomater, frugt, knækbrød fx med ost, urtethe, mælk og grove kiks - det er fx noget at det jeg indtager, mellem måltiderne.

Anmeld

6. november 2012

Line8700

I starten af min graviditet led jeg også meget af kvalme, men var samtidigt også sulten, men spiste jeg noget inden kvalmen var gået over kastede jeg det op igen. Men det der virkede for MIG var kolde æbler eller en pære, hvor når jeg tog en bid, sugede saften ud af enten æblet eller pæren. Det kunne holde kvalmen på et minimum.

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

naomi skriver:

Det er helt normalt, og vil fortage sig efterhånden.

Spis godt med brød og gulerødder og andre fiberrige ting, så maven har noget at arbejde med.
Det er hormonerne der laver sjov med dig.
Du kan også drikke kamillete, det bedøver nerverne i mavesækken en lille smule og hjælper generelt på kvalmen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.