Hold da op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.Er jeg den eneste der bliver ualmindelig træt?Jeg er 31+1 og i dag var jeg oppe halv otte og først kommet hjem nu.Har været hos en veninde derefter gået ned i byen 20-30 min, cafe gå rundt og hjem og nu ligger jeg i sengen og er så træt, søvnig, mat.Skal der ikke mere til? Det er som om man har meget energi og pludselig går man ud. Hvordan har i andre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej piger.Er jeg den eneste der bliver ualmindelig træt?Jeg er 31+1 og i dag var jeg oppe halv otte og først kommet hjem nu.Har været hos en veninde derefter gået ned i byen 20-30 min, cafe gå rundt og hjem og nu ligger jeg i sengen og er så træt, søvnig, mat.Skal der ikke mere til? Det er som om man har meget energi og pludselig går man ud. Hvordan har i andre det?

Er 32+3 og jeg kan også mærke trætheden er ved at komme tilbage...

Når klokken runder kl 17:00 er jeg død og orker ikke rigtig noget... Har mest af alt bare lyst til at ligge og slappe af... Det kan dog ikke helt lade sig gøre med en lille trold på 2 år

Min mand er heldigvis så fantastisk og hjælper SÅ meget til herhjemme.. Så kan få det meste få lov bare at hygge mig med prinsessen..

Men er vidst meget normalt her i 3. trimester.. Der bliver jo mere og mere vægt at slæbe rundt på

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hmm...det lyder lidt som om du måske kan have lidt B12-mangel.
Snak med lægen om lige at få et tjek, for det er netop omkring uge 30, der gerne skulle være rigtig meget energi til stede.
Jeg fik bragende B12-mangel med den yngste netop omkring uge 30, og modsat mine graviditeter med pigerne, hvor jeg for rundt og gjorde ting, der var jeg så træt som 10 alderdomshjem. Og det var netop pga. B12-mangel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået taget blodprøve på jernmangel, den ligger på 7,5, som skulle være ok ifølge lægen?

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har lige fået taget blodprøve på jernmangel, den ligger på 7,5, som skulle være ok ifølge lægen?

Ja, det lyder helt fint.

Hm..tja..så skal jeg ikke kunne sige det.
Du må jo bare tage lidt hensyn til din krop så, og huske at passe dine sengetider. 
Og se at få hvilet godt et par gange om dagen.

Anmeld

6. november 2012

Camilla30

Hej Det lyder meget genkendeligt! Jeg var oppe kl. 8, vaskede noget tøj, støvsugede lidt og var så på besøg i en vuggestue, da jeg kom hjem, ville jeg gerne tage et lille ryk i haven, men efter 20 minutter, hvor jeg fejede blade, er jeg nu endt på sofaen med varm kakao og efter min træthed at dømme burde klokken være 19-20 stykker hehe Tror ikke jeg får udrettet mere i dag. Jeg synes det lyder meget normalt som du har det og tror ikke det handler om vitaminmangel eller noget som helst andet end en helt almindelig graviditet i sidste fase, du skal jo dele ud af din energi til den lille og det får jo nogle konsekvenser for hvor meget man selv har overskud til

Sov godt Hilsner fra Camilla 33+4.

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Camilla hehe, ja, det er utroligt ikk, man føler sig jo som en der er dobbelt så gammel

Men beroligende mig når nu din beskrivelse ligner meget min.

Kroppen må virkelig bruge meget energi

Er det din første fødsel? 

Anmeld

6. november 2012

FruK

Jeg føler mig også noget brugt...

Har været oppe kl 6, lavet morgenmad, smurt madpakke og afleveret sønnike i skole. Derefter på arbejde 8.30-16. Hente sønnike hos legekammerat, og ligger nu på sofaen ind til der skal laves aftensmad.  Helt færdig.  

Oveni sover jeg ikke særlig godt og har en del plukkeveer - og har i dag været nødt til at tage snakken med min chef om deltidssygemelding. Så den næste måned frem til barselsorlov er der heldigvis kun 4 timers arbejde om dagen i stedet for 7,5.

Det er vist meget almindeligt at det er nu, i 3. trimester, at det bliver lidt hårdere. 

Jeg er 31+3 i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.