Hurtig stor anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2012

M!

Ork piger, jeg føler mig som en hval!!

Jeg er anden gangs fødende og er idag 11+4, når jeg sidder og samligner billeder fra da jeg ventede min søn, så bliver jeg helt paf!

Lige pt. er jeg ligeså stor som jeg var med min søn da jeg var 20 uger henne.

Hvor hurtigt voksede i anden gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Clotte

M! skriver:

Jeg er anden gangs fødende og er idag 11+4, når jeg sidder og samligner billeder fra da jeg ventede min søn, så bliver jeg helt paf!

Jeg er 25+6 i dag og ser pt ud lige som jeg gjorde da jeg var 40+1 første gang så det er gået stærkt her, det "sjove" af det hele er at jeg faktisk ikke har taget men tabt mig 2 kg 

Clotte

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

M! skriver:

Det er helt normalt at man bliver hurtigt større anden gang.
Dels ligger barnet højest tænkeligt helt anderledes og dels har musklerne langt lettere ved at give sig. Så det er der ikke noget underligt i.
Måske skal du have en pige denne gang??

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2012

baby012

Det helt normalt 

Jeg er idag 26+1 og jeg er ligeså stor som da jeg fødte min datter.. 

(Baby hule det hele, på ingen måde overvægtig) 

det går bare hurtigere anden gang .. Min læge siger det er fordi at kroppen denne gang i forhold til næste, ved hvad den skal, og hvad den skal igennem

Anmeld

6. november 2012

baby012

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt at man bliver hurtigt større anden gang.
Dels ligger barnet højest tænkeligt helt anderledes og dels har musklerne langt lettere ved at give sig. Så det er der ikke noget underligt i.
Måske skal du have en pige denne gang??

Kærligst
Sussie

Har kønnet noget at sige med størrelsen ??  

jeg var ikke i nærheden af at være så stor her med min datter, og venter søn denne gang  

Anmeld

6. november 2012

2babygirls

M! skriver:

Nej her er det gået langsomt.. Hvis jeg sammenligner billeder var jeg maks 2 uger foran med at vokse.
Havde først en lille bule fra uge 13

Anmeld

6. november 2012

FrkZier

M! skriver:

jeg synes ikke du ligner en hval, jeg synes du ser smuk ud

oooooog... det ku jo være endnu et tegn på en lille pige

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Lahn11 skriver:

Har kønnet noget at sige med størrelsen ??  

jeg var ikke i nærheden af at være så stor her med min datter, og venter søn denne gang  

Hmm...det er nok mere faconen på mavsen jeg tænker på..svært at forklare

Anmeld

6. november 2012

VNB

M! skriver:

først vil jeg lige sige SMUK baby-mave du har  

Jeg vokser også både hurtigere og større her i anden graviditet end jeg gjorde i den første... 

Man kunne allerede se det på mig denne her gang da jeg var i 8 uge... sidste gang kunne man først se det omkring uge 12-13 stykker. 

lige nu er jeg i uge 33, og jeg er lige nu næsten lige så stor som da jeg var 40+0 med den første  der mangler kun få cm i mavens omkreds.. så jeg kan jo godt regne ud at jeg ender med at blive noget større denne her gang, i og med at der stadig er 7 uger til termin... 

så sådan tror jeg bare at det er anden gang... det hele har jo været udvidet før, så vores mavemuskler/bughule holder ikke lige så stramt på det som sidste gang. Mine veninder som har fået 2 eller venter nr 2 oplever det samme  

dog har jeg haft akkurat samme vægtøgning i denne her graviditet som jeg havde i den første. Så det er kun selve maven der er større... 

Anmeld

6. november 2012

LBK

M! skriver:

Jeg er også gravid 2 gang og er i dag 26+0. Jeg er næsten lige så stor som da jeg fødte min datter, men har heldigvis kun taget 5 kilo på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.