Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: det sjovt at se udviklingen stillet op sådan, jeg har slet ikke følt min mave var vokset de sidste to uger - men det kan jeg jo se på billedet af det har den altså ved 12+0 tror jeg at jeg har været ufatteligt oppustet, fordi den er mega stor der, og så det faldet lidt igen ved 13+0 - der mangler fra 14+0 men tror jeg har glemt at tage et der Drenge-Mave
det sjovt at se udviklingen stillet op sådan, jeg har slet ikke følt min mave var vokset de sidste to uger - men det kan jeg jo se på billedet af det har den altså
ved 12+0 tror jeg at jeg har været ufatteligt oppustet, fordi den er mega stor der, og så det faldet lidt igen ved 13+0
- der mangler fra 14+0 men tror jeg har glemt at tage et der
Drenge-Mave
Du er da ved at have en fin stor mave!
Den er da næsten lige så stor som min da jeg var halvvejs!
nej hvor den fine mave bare vokser
Miss BananaHammock skriver: Rigtig fin mave :0)Jeg har ikke noget tøj der sidder løst mere, alt sidder stramt fordi maven er så stor ;0) heldigvis slanker sort så det er jeg stor tilhænger af. Hehe :0)
Rigtig fin mave :0)Jeg har ikke noget tøj der sidder løst mere, alt sidder stramt fordi maven er så stor ;0) heldigvis slanker sort så det er jeg stor tilhænger af. Hehe :0)
taak
jeg har stadig lidt der sidder løst, men det er begyndt at stramme lidt i en 'stribe' henover maven
stivdie@gmail.com skriver: Det er altså en rigtig fin idé med sådan en mave-collage! Sådan en vil jeg også lave, når det engang bliver min tur til at være gravid..
Det er altså en rigtig fin idé med sådan en mave-collage! Sådan en vil jeg også lave, når det engang bliver min tur til at være gravid..
hehe ja tænkte det var meget fint
christina92 skriver: Du er da ved at have en fin stor mave! Den er da næsten lige så stor som min da jeg var halvvejs!
hihi tak søde
føler bare slet ikke den er stor selv på samme måde
Kay skriver: nej hvor den fine mave bare vokser
ja er det ikke dejligt håhå
FrkZier skriver: hihi tak søde føler bare slet ikke den er stor selv på samme måde
Det kommer nok lige pludselig
christina92 skriver: Det kommer nok lige pludselig
der var da nogen i føtex idag der kiggede på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128