Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det sjovt at se udviklingen stillet op sådan, jeg har slet ikke følt min mave var vokset de sidste to uger - men det kan jeg jo se på billedet af det har den altså
ved 12+0 tror jeg at jeg har været ufatteligt oppustet, fordi den er mega stor der, og så det faldet lidt igen ved 13+0
- der mangler fra 14+0 men tror jeg har glemt at tage et der
Drenge-Mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: det sjovt at se udviklingen stillet op sådan, jeg har slet ikke følt min mave var vokset de sidste to uger - men det kan jeg jo se på billedet af det har den altså ved 12+0 tror jeg at jeg har været ufatteligt oppustet, fordi den er mega stor der, og så det faldet lidt igen ved 13+0 - der mangler fra 14+0 men tror jeg har glemt at tage et der
Så fin mavse søde
BabyWish2012 <3 skriver: Så fin mavse søde
tak søde
men synes den ser pænest ud med tøj på, uden ser den lidt slasket ud
FrkZier skriver: tak søde men synes den ser pænest ud med tøj på, uden ser den lidt slasket ud
Haha det kender jeg godt.. Jeg synes også min mave ser mest gravid ud når jeg har tøj på.. Når jeg kigger mig selv i spejlet synes jeg bare den ligner sig selv, men det gør den nok ikke.
BabyWish2012 <3 skriver: Haha det kender jeg godt.. Jeg synes også min mave ser mest gravid ud når jeg har tøj på.. Når jeg kigger mig selv i spejlet synes jeg bare den ligner sig selv, men det gør den nok ikke.
haha, det gør den jo nok ikke nej
synes bare min ser ret kagetyk ud uden tøj
Hvor er du fin (:
M (: skriver: Hvor er du fin (:
Det er sjovt der er så stor forskel på gravide maver .. Min mave er kuglerund i forhold til din ... Hehe Da jeg ventede min søn voksede den faktisk som din ...
M! skriver: Det er sjovt der er så stor forskel på gravide maver .. Min mave er kuglerund i forhold til din ... Hehe Da jeg ventede min søn voksede den faktisk som din ...
min er ret spids i det synes jeg
men det er også en dreng der gemmer sig derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128