Pikku Myy skriver:
Jeg bliver lidt rundforvirret
Betyder det at I går fra gangen ind i børneværelset? Så må jeres gang være længere end vores ... Vores gang slutter nemlig "lige" efter køkkenet. Jeg tror også jeres børneværelse er mindre end Linus' værelse, så jeres stue må også være større end vores ...? Hvor skørt - jeg troede virkelig at de her lejligheder var totalt kassetænkning og masseproduktion, men det lader ikke til det.
Ja, vi har adskilt bad og toilet. Jeg synes det er rigtig dejligt! Men jeg synes nu alligevel at det er rigtig surt at de ikke kom i gang med renoveringen, for jeg føler ikke rigtig det kan betale sig at ordne køkken før vi ved hvad der skal ske ...
Nej hvor spøjst! Men jeg kan godt se det for mig, for jeg tror faktisk vi har set på en lejlighed der mindede om jeres så, men på en af de andre veje. Den fik vi så bare ikke. Men der var børneværelset lige indenfor hoveddøren til venstre og derefter stue. Men ja, man går fra gangen og ind i samtlige værelser. Alle rum ligger langs gangen, og soveværelset for enden af gangen.
Ved hvad du mener! Jeg kunne græde snot over de udskød det, jeg ville DØ for egen vaskemaskine, og vores bruserum er den værste spand skidt. Den der til at skrue op for radiatoren falder konstant af, der er INTET tryk på vandet, og vi må ikke få et nyt blandingsbatteri for "det skal alligevel skiftes under renoveringen", og så har vi nogle klamme små flyvedyr, der yngler i afløbet, og har også fået at vide, at dem slipper vi ikke af med før de skifter faldstammen, fordi de bare kan overleve alt. Hader at gå i bad herhjemme!
Skal i have nyt køkken? Har i det der "Gammeldags" med hvide skydelåger? Den gamle beboer her fik det renoveret, det er vi glade for, selvom vi mangler en emhætte og betaler mere i husleje. Men det bliver opvejet af et flot nyt køkken!
Anmeld