Rose og lillebror kommer til at dele værelse, og derfor skal værelset jo gerne være multikønnet og ikke tøset. Takker mig selv for ikke at have brugt min oprindelige idé til Roses værelse om at gøre det total lyserødt

Jeg er lige så stille gået i gang og har indtil videre taget nogle initiativer. Billederne er efter-billeder. I reolen har jeg byttet nogle tøsede blomstrede opbevaringskasser ud med blå med prikker. Jeg har skiftet hver 2. røde ramme ud med en blå. Og sat sådan en lille "kommode" af pap ovenpå den hvide kommode som også er lidt drenget.
Derudover er der købt en blå væglampe som stjerne i Ikea, som skal hænge over lillebrors seng. Lillebrors tremmeseng skal stå der, hvor boldeteltet står nu. Og under den hvide hylde på den lilla væg (ved hyggehjørnet) kommer der en knagerække med farvede dutter på op at hænge om ikke så længe.
Men har i andre forslag til at gøre det multikønnet, eller synes i det jeg har gjort so far er nok? Jeg synes jo ikke det gør noget at den ene langvæg er lilla, synes godt lilla kan være multikønnet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld