zoneterapi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2012

futte32

Jeg håber, at nogen herinde vil dele deres erfaringer med zoneterapi under graviditeten. Jeg lider af svær bækkenløsning (bare det at tage et enkelt skridt er smertefuldt), men har hørt at zoneterapi kan hjælpe på graviditetsgener?? Jeg er villig til at prøve ALT efterhånden, da jeg kun er 26 uger henne og gerne ville i "topgear" de næste måneder (drømmer jo lidt om at indrette et fint børneværelse)

På forhånd tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

FamilenStorm

futte32 skriver:

Jeg håber, at nogen herinde vil dele deres erfaringer med zoneterapi under graviditeten. Jeg lider af svær bækkenløsning (bare det at tage et enkelt skridt er smertefuldt), men har hørt at zoneterapi kan hjælpe på graviditetsgener?? Jeg er villig til at prøve ALT efterhånden, da jeg kun er 26 uger henne og gerne ville i "topgear" de næste måneder (drømmer jo lidt om at indrette et fint børneværelse)

På forhånd tusind tak for hjælpen

Jeg har rigtig gode erfaringer med det...

Fik en enkelt zoneterapibehandling i uge 24/25 mener jeg det var..

Døjede også rigtig meget med bækkenet og iskasnerven.. Ved ikke om det var psykisk eller hvad det var, men til trods for at han sagde at han ikke kunne fjerne smerten, kunne han holde den nede, har jeg ikke haft ondt siden (er nu 32 +)

Så jeg kan kun anbefale det

Anmeld

6. november 2012

futte32

FamilenStorm skriver:

Jeg har rigtig gode erfaringer med det...

Fik en enkelt zoneterapibehandling i uge 24/25 mener jeg det var..

Døjede også rigtig meget med bækkenet og iskasnerven.. Ved ikke om det var psykisk eller hvad det var, men til trods for at han sagde at han ikke kunne fjerne smerten, kunne han holde den nede, har jeg ikke haft ondt siden (er nu 32 +)

Så jeg kan kun anbefale det

Tusind tak for dit svar, det lyder da fantastisk det kan jo ikke skade at prøve, så jeg prøver at bestille en tid og så må vi se

ha en god dag

Anmeld

6. november 2012

FamilenStorm

futte32 skriver:

Tusind tak for dit svar, det lyder da fantastisk det kan jo ikke skade at prøve, så jeg prøver at bestille en tid og så må vi se

ha en god dag

Nej lige præcis...

Held og lykke med det, håber du får lige så stor effekt som jeg fik.. Det var en hel befrielse..

Du må også have en dejlig dag

Anmeld

6. november 2012

sne190810

Jeg har kun gode erfaringer med zoneterapi. Har dog ikke i forbindelse med graviditet, men har oplevet ting som blærebetændelse bl.a. som er forsvundet efter behandling med zoneterapi.

Hvis jeg var dig ville jeg klart give det en chance

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Jeg har ikke erfaring med zoneterapi, men med akupunktur, og det er super godt! Så jeg kan ikke forestille mig andet end at zoneterapi også er rigtig godt

Jeg håber du kan få god hjælp så du kan komme på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.