Liam (Populært drengenavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har en skøn en af slagsen..!!! <3

Men dengang han fik navnet var der ikke mange der hed det..
Og han har førskole alderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

dukke

jeg ville godt ha Aksel skulle hedde Liam men det ville hans far ikke 

Anmeld

6. november 2012

ano14316

Jeg synes også at Liam bilver godt brugt for tiden.. men det er da også et meget fint navn.. 

Ville dog aldrig selv kalde min søn det - det er jeg for stor fan af L.O. C til, så det ville bare blive mærkeligt..

Nu har jeg jo valgt et helt alm. navn. og indtild videre er Magnus den eneste i hans vuggestue der hedder det.. 

Anmeld

6. november 2012

Victoria2013

Jeg kan rigtig godt lide navnet, men hvis jeg får en søn skulle han ikke hedde det - det er altfor populært for tiden

Anmeld

6. november 2012

Happiness

Tror det er meget forskeligt fra område til område. Kender kun 1 med en søn der hedder Liam, og der er ikke nogen i Lukas' vuggestue der hedder det. Og den er temmelig stor. Ved så ikke om det er brugt i børnehaven.

Og Lukas er jo også temmeligt brugt, men der er heller ingen i hans vuggestue der hedder det. Og det var der heller ikke i hans tidligere vuggestue. Hvorimod de er flere der hedder Hektor, Viktor og Rasmus.

Anmeld

6. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg har virkelig stødt på RIGTIG mange drenge der hedder Liam. Vi har I familien, venner, bekendte og sys jeg støder på rigtig mange her på baby.dk og på facebook der hedder Liam.

Hvor mange herinde har en dreng der hedder Liam?

Vi har det på baby-listen.. "Kender" kun til 3 som hedder det (1 herinde fra, en fra de unge mødre og så LOC)

Anmeld

6. november 2012

M&N

Vi har længe vist før vi skulle have børn, at vores dreng skulle hedde Liam men jeg tror jeg har mistet gnisten over navnet, alle skal bare hedde det og nu venter vi os en pige, så intet problem her

Anmeld

7. november 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Vi har det på baby-listen.. "Kender" kun til 3 som hedder det (1 herinde fra, en fra de unge mødre og så LOC)

Jeg tror I får en pige til... men sys I skulle lave en dreng... for så har Freya en Kæreste ♥ hihi... og så kan vi arrangerer dates med Laura & Victor hihi...

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg tror I får en pige til... men sys I skulle lave en dreng... for så har Freya en Kæreste ♥ hihi... og så kan vi arrangerer dates med Laura & Victor hihi...

Har altid gerne vil have 2 piger - men samtidige vil jeg også gerne prøve at have en lille baby-boy  

Og Daniel vil jo gerne have en lille knægt

Hurra for mødre's kærlighedplaner  

Anmeld

7. november 2012

Kay

har "kun" en pige... men hvis vi får en dreng næste gang skal han ik hede Liam... så tror jeg jeg går efter noget Raff, Bastian eller Bertram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.