Liam (Populært drengenavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hedder din dreng Liam?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.039 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. november 2012

MorDk

Jeg har virkelig stødt på RIGTIG mange drenge der hedder Liam. Vi har I familien, venner, bekendte og sys jeg støder på rigtig mange her på baby.dk og på facebook der hedder Liam.

Hvor mange herinde har en dreng der hedder Liam?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Jeg har virkelig stødt på RIGTIG mange drenge der hedder Liam. Vi har I familien, venner, bekendte og sys jeg støder på rigtig mange her på baby.dk og på facebook der hedder Liam.

Synes det er et lækkert navn! Det var også på vores liste, men vi fravalgte det, fordi det er i så massiv fremgang pt

Anmeld

6. november 2012

Ditte-3

da jeg blev grevid sist ville jeg også ha haft han skulle hedde liam. men jo længer jeg kom i greviditeten og jo mere jeg hørte ALLE skulle hedde det jo mere trat af navnet blev jeg 

så jeg jeg syntes også jeg høre det navn hele tiden.

Anmeld

6. november 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Synes det er et lækkert navn! Det var også på vores liste, men vi fravalgte det, fordi det er i så massiv fremgang pt

Ja... der er virkelig mange der hedder det!

Anmeld

6. november 2012

Tullebobs

MorDk skriver:

Både og  lillemanden hedder Wil - Liam  Som toppede drengenavnelisten i 2010, hvor han er fra. Mon ikke Liam vil krybe godt op af listen for 2012?

Kh Trine

Anmeld

6. november 2012

Moar2011

MorDk skriver:

har en STORM

Men synes også rigtig mange drenge hedder Noah/Noa ..

Anmeld

6. november 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

har en STORM

Men synes også rigtig mange drenge hedder Noah/Noa ..

Jaah har været populært i rigtig mange år

Anmeld

6. november 2012

piap

MorDk skriver:

Har stem blankt, men det er også med på vores liste over babynavne indtil at jeg så på min fb at der var nok 10 venner hvis barn skulle hedde Liam  det er rigtig populær i øjeblikket... kan selv huske fra da jeg gik i skole at vi havde en allan I. allan C, allan H, og mette k, mette C, mette m bare i min klasse nøj de var trætte af der var så mange der hed det samme som dem " de vae bare en af mange"

så nu er vi lidt på bar bund hvis jeg skulle blive gravid

Anmeld

6. november 2012

MorDk

Har stem blankt, men det er også med på vores liste over babynavne indtil at jeg så på min fb at der var nok 10 venner hvis barn skulle hedde Liam  det er rigtig populær i øjeblikket... kan selv huske fra da jeg gik i skole at vi havde en allan I. allan C, allan H, og mette k, mette C, mette m bare i min klasse nøj de var trætte af der var så mange der hed det samme som dem " de vae bare en af mange"

så nu er vi lidt på bar bund hvis jeg skulle blive gravid

Ja sådan havde jeg det også da vi skulle navngive vores søn! Ønskede ikke han skulle være en xxx A

Anmeld

6. november 2012

piap

MorDk skriver:

Ja sådan havde jeg det også da vi skulle navngive vores søn! Ønskede ikke han skulle være en xxx A

nemlig da vi navngav vores datter valgte vi et navn der ikke var mange der hedder... hun er også en eneste i de børnehaver der ligger her ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.