Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Hold da op, der kom meget af Det korte klæder dig rigtig godt
Hold da op, der kom meget af
Det korte klæder dig rigtig godt
Hihi, ja der røg lige 50 cm af der
Tusind tak, ja jeg synes i hvert fald det slanker mit ansigt rigtig meget
Så mangler jeg bare lige at plukke brynene
Dinna88 skriver: Haha, jeg har ikke engang tid til at sidde her, men jeg MÅ lige skrive!! Hvor er du MEGAVOLDSOMT sej Det er sgu da helt perfekt, og så meget bedre end det lange, nå!!
Haha, jeg har ikke engang tid til at sidde her, men jeg MÅ lige skrive!! Hvor er du MEGAVOLDSOMT sej Det er sgu da helt perfekt, og så meget bedre end det lange, nå!!
Hahah!!! Det er helt utroligt hvad gruppepres kan gøre
Ej jeg har jo overvejet det i et par måneder så nu kunne jeg ligeså godt gøre det og så vænne mig til kulden om ørerne hihihihi
TUSIND tak skal du have, ja det tog sgu også sin tid lige at starte med at klippe det første af Men af kom det
Loa skriver: Klær dig skide godt!! (Men hvorfor var det lige jeg i forvejen havde forestillet mig at du var korthåret )
Klær dig skide godt!! (Men hvorfor var det lige jeg i forvejen havde forestillet mig at du var korthåret )
Ja det ved jeg jo så ikke hehe... Men har kun været korthåret to gange i mit ungdoms/voksne liv, så jeg ved ikke om jeg har en korthåret attitude? heheh
Tusind tak skal du have
Hold da op - det var hurtigt du fik det af!
Men det er super flot til dig, kan meget bedre lide det nu - du er utrolig køn med kort hår!
WAUW
kriknu skriver: Hold da op - det var hurtigt du fik det af! Men det er super flot til dig, kan meget bedre lide det nu - du er utrolig køn med kort hår!
Ja jeg er ikke så lang tid om så lidt brugte dog rigtig meget tid på at stå og tage mig sammen til at tage den første tot
Tusind tak skal du have Ja, jeg synes det slanker mit ansigt rigtig meget når det er kort
LMX skriver: WAUW
Muhmi skriver: Fryser fanme om ørerne nu hehehe
Fryser fanme om ørerne nu hehehe
Flot og frisk gjort!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128