Så blev håret kort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Barbamama

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have... Det er godt nok dejligt at få at vide... Manden sagde også lige til mig at jeg så dejlig frisk ud.. Mmm... Så er det jo det hele værd

Ja det gør du også! Langt hår kan hurtigt komme til at se meget "tungt" ud og det har virkelig frisket dig meget op. Det er helt vildt! Super flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Muhmi

Barbamama skriver:

Ja det gør du også! Langt hår kan hurtigt komme til at se meget "tungt" ud og det har virkelig frisket dig meget op. Det er helt vildt! Super flot!

Tusind tak skal du have

Ja og mit hår hang jo bare som sådan en tung omgang på mit hovede og især fordi det var så ødelagt

Anmeld

6. november 2012

Barbamama

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have

Ja og mit hår hang jo bare som sådan en tung omgang på mit hovede og især fordi det var så ødelagt

Det var så lidt  Det må også føles helt underligt. Jeg har lige fået klippet 10cm af mit og mit hoved føles meget lettere hi hi... 

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Barbamama skriver:

Det var så lidt  Det må også føles helt underligt. Jeg har lige fået klippet 10cm af mit og mit hoved føles meget lettere hi hi... 

Haha, ja det første jeg sagde til Anders bagefter var at jeg følte mit hovede var 3 kg lettere... Det er utroligt så stor en forskel sådan noget garn kan gøre

Anmeld

6. november 2012

tankai

Muhmi skriver:

Fryser fanme om ørerne nu hehehe

Sådan! Super flot! 

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

tankai skriver:

Sådan! Super flot! 

Tusind tak skal du have

Anmeld

7. november 2012

Barbamama

Muhmi skriver:

Haha, ja det første jeg sagde til Anders bagefter var at jeg følte mit hovede var 3 kg lettere... Det er utroligt så stor en forskel sådan noget garn kan gøre

Ja det vejer mere end man lige regner med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.