hoste(saft??)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Kaufie

Kan man få hostesaft til små børn???

Hvad er det nu der er af gode råd udover den med at hæve hovedenden af sengen, varm mælk m honning og kamillete??

Jeg prøvede nemlig alle 3 ting i nat - men uden videre held, da sønnike bare hoster og hoster og hoster. Det er sådan en tør hoste, som han ikke vågner af (hver gang, anyway), men det gør moren.... Og det kan jo ikke være en særlig god søvn for ham når hans lille krop hele tiden skal arbejde istedet for at få hvile.

Mette, som ellers brugte et utal af body'er i Pinsen, da de blev gennemblødt af sved i bilen flere gange... stakkels W

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Tynen

Jeg fandt det her:

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/medicinbarn.htm

Ved ikke om det kan bruges til noget..

God bedring med ham.. Det er bare SÅ træls med sådan en hoste!!

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Jeg ville ringe og spørge lægen om det. Det er noget med, at man ikke må få hostesaft til en bestemt slags hoste, da man skal kunne hoste slim og andet godt op, men det kan være han kan få det bare til natten, så han kan få lov til at sove. Det fik jeg nemlig - det er bare SÅ hårdt at hoste hele natten. Stakkels William (og mor).

Knus Line

Anmeld

2. juni 2009

Monica

Jeg har købt noget på apoteket i håndkøb. Noget de må få nå de er over 2 år... (Brugte det til jul..)

Det virkede ret godt, men tager vist et par timer før det virker...

Det hedder benylan og det er den røde. Han har fået max denmindste dosis og kun een gang i døgnet - til natten... '

Har lige fundet den frem, og kan se at der er brugt flittigt...

Men den har givet os alle nogle gode timers søvn...

Moni - som har været uden net i næste 3 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.