Hvad tror i de siger til musikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Muhmi

Ja, nu er jeg jo en pige er glad for min musik... I perioder er det KoRn, Marilyn Manson, Coal Champer, Slipknot osv. i den dur..... Og jeg kan jo godt lide at høre det ret højt....  Tror i det generer den lille derinde?? Hører også en masse andet musik, såsom Michael Jackson, Adele osv. Og der gjorde Silas det at han lå og sparkede med på rytmerne... Men, lillebror er ret stille når jeg hører musik, ligemeget hvad det er....

Hvad siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Musen5

Her da jeg var gravid sidst hørte jeg bla rigtig meget Nightwish, Sabaton og Kamelot.

Nogle gange var hun meget stille derinde og andre gange reagerede hun med spark. Nu er hun 15 mdr og de sange hun reagerede på i maven er de sagne hun nu står og rocker/headbanger for vildt til når de bliver sat på.

Så tror helt sikkert det har været en fed oplevelse for hende at høre dem inde fra maven :-)

/Mette

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Musen5 skriver:

Her da jeg var gravid sidst hørte jeg bla rigtig meget Nightwish, Sabaton og Kamelot.

Nogle gange var hun meget stille derinde og andre gange reagerede hun med spark. Nu er hun 15 mdr og de sange hun reagerede på i maven er de sagne hun nu står og rocker/headbanger for vildt til når de bliver sat på.

Så tror helt sikkert det har været en fed oplevelse for hende at høre dem inde fra maven :-)

/Mette

Ååårh Nightwish   Dejligt med én musikfælle

Hehe.. Okay, hørte meget Michael Jackson mens jeg var gravid med Silas og sang rigtig meget den der "Smile" for ham inde i maven, men han reagerer ikke på den nu når jeg synger den Men han kan godt lide at høre Michael Jackson nu her, men der er også nogle dejlige rytmer i

Anmeld

5. november 2012

kriknu

Muhmi skriver:

Ja, nu er jeg jo en pige er glad for min musik... I perioder er det KoRn, Marilyn Manson, Coal Champer, Slipknot osv. i den dur..... Og jeg kan jo godt lide at høre det ret højt....  Tror i det generer den lille derinde?? Hører også en masse andet musik, såsom Michael Jackson, Adele osv. Og der gjorde Silas det at han lå og sparkede med på rytmerne... Men, lillebror er ret stille når jeg hører musik, ligemeget hvad det er....

Hvad siger i??

Skøn musiksmag!!  

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

kriknu skriver:

Skøn musiksmag!!  

Hehe, tark

Anmeld

5. november 2012

kriknu

Muhmi skriver:

Hehe, tark

Her der bliver de nok vant til at høre My chemical romance, ACDC, Vobeat og Guns'n'roses så længe deres far er hjemme, men når han ikke er her så fyrer mor lige op for noget marilyn manson, slipknot osv.

Er tosset med Slipknot og Marilyn Manson 

Anmeld

5. november 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Hvad siger i??

næh det tror jeg ikke

Altså jeg kan se ( tror ihvertfald det er derfor ) at Carl-Emil eeeeeeeeelsker LOC og ja det hørte jeg en del da jeg var gravid

Han er rigtig glad for musik general og det har fra han var 1½ uge gammel beroliget ham med musik så  for at du høre en masse musik ( også slipknot selvom det er maaaaaaaange år sidden jeg sidst selv hørte dem men forstår dig )

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

kriknu skriver:

Her der bliver de nok vant til at høre My chemical romance, ACDC, Vobeat og Guns'n'roses så længe deres far er hjemme, men når han ikke er her så fyrer mor lige op for noget marilyn manson, slipknot osv.

Er tosset med Slipknot og Marilyn Manson 

Det dælme også gur' da

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Carl-Emil's mor skriver:

næh det tror jeg ikke

Altså jeg kan se ( tror ihvertfald det er derfor ) at Carl-Emil eeeeeeeeelsker LOC og ja det hørte jeg en del da jeg var gravid

Han er rigtig glad for musik general og det har fra han var 1½ uge gammel beroliget ham med musik så  for at du høre en masse musik ( også slipknot selvom det er maaaaaaaange år sidden jeg sidst selv hørte dem men forstår dig )

Hihi... Okay, vil jo bare helst ikke have at den lille derinde bliver høreskadet

Men hørte jo også høj musik med Silas og han har det jo fint hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.