så sidder man her.. sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2012

henh01

Jep.. jeg blev sygemeldt i dag ØV PIS RØV LORT!!! indtil videre er jeg sygemeldt indtil jeg kan komme til en akut scanning for at afklaret hvorvidt det er plukkeveer jeg allerede har eller ej. Jeg skal til lægen imorgen formiddag og han vil så videre sende mig til en gyn der kan scanne mig..

Hvorlænge får man indvendige scanninger? Jeg er i 10+3 i dag og er skide bekymret for at noget er i vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

nielsen80

henh01 skriver:

Jep.. jeg blev sygemeldt i dag ØV PIS RØV LORT!!! indtil videre er jeg sygemeldt indtil jeg kan komme til en akut scanning for at afklaret hvorvidt det er plukkeveer jeg allerede har eller ej. Jeg skal til lægen imorgen formiddag og han vil så videre sende mig til en gyn der kan scanne mig..

Hvorlænge får man indvendige scanninger? Jeg er i 10+3 i dag og er skide bekymret for at noget er i vejen.

Du får lige et , lyder til du kan bruge det!

Anmeld

5. november 2012

henh01

nielsen80 skriver:

Du får lige et , lyder til du kan bruge det!

ja meget gerne.. tusind tak..

Synes det er lidt tidligt hvis jeg skal døje med en masse ting. Håber scanningen viser at jeg kan genoptage helt eller delvist snart igen.

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Øv det var da en træls besked at få

Håber snart du kan komme til og få at vide, at alt er i fineste orden!

Ved ikke hvor længe de skanner indvendigt, men ville ikke gå uden at sende et afsted!

Anmeld

5. november 2012

henh01

tarkoflen skriver:

Øv det var da en træls besked at få

Håber snart du kan komme til og få at vide, at alt er i fineste orden!

Ved ikke hvor længe de skanner indvendigt, men ville ikke gå uden at sende et afsted!

tusind tak

Lægen ville ringe til gyn. imorgeni håbet om at få en akut tid. Så krydser for at jeg får en tid i morgen eller onsdag.

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

henh01 skriver:

tusind tak

Lægen ville ringe til gyn. imorgeni håbet om at få en akut tid. Så krydser for at jeg får en tid i morgen eller onsdag.

Det jeg fingre for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.