Tror det ender med igangsættelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Clisolka

Merii skriver:

Jeg er idag 40+6 og er førstegangsgravid.

Jeg har stadig ingen tegn på fødsel udover menstruationssmerter som kan være ret kraftige og kommer 1-3 gange daglig og det har stået på i 2 uger nu.

Men idag har menstruationssmerterne været kraftigere end jeg plejer og har varet ca. 5-7 minutter uden pause ved 11 tiden og så er de væk, der har ikke været noget siden.

Jeg er blevet meget utålmodig og vil snart have min lille dreng

Hvis jeg ikke føder skal jeg ringe på torsdag på fødeafd. og bestille tid til igangsættelse, får man en tid samme dag eller hvordan foregår det.? og hvor lang tid gik der fra i blev igangsat til i har født (helst 1. gangsfødende)

SUK

Jeg blev sat i gang 39+4 pga. jeg ikke måtte gå terminen ud (graviditetsbetinget sukkersyge). Da vi mødte fredag aften kl. 17.30 tog JM vandet på mig med det samme (jeg var 3-4 cm åben). Efter 15 timers veer blev hun taget ved et AKS 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Merii

Nessie skriver:

Altså, de små burde jo efterhånden have lært, at når mor er utålmodig, så er det tid til at have fødselsdag

Kan nu godt forstå dig, og håber at fødslen går i gang snart.

Jeg blev sat i gang på terminsdagen, pga. graviditetssukkersyge, og han kom næste dag. Det endte godt nok med KS, men jeg havde åbnet mig lidt, så tror ikke der var gået vildt lang tid

Ja det forstår de ikke, de vil bare bestemme det hele

Så skal han bare tvinges, der er stadig ingen lyd /tegn på fødsel så jeg skal ringe på torsdag og jeg bliver sat igang på fredag så nu ser jeg frem til det

Anmeld

6. november 2012

Merii

Lullaby skriver:

Her er forløbet med min ældste:

Kl. 9: Stikpille

Kl. 12: Stikpille

Kl. 15: Massage af livmoderhals

Kl. 18: Stikpille

Næste morgen kl. 9: Småveer

17: Vandet bliver taget, stadig småveer

23: Epidural

03:13: Fødsel

Ser ud til at du har haft et godt forløb, håber også det går godt her

Tak for svar

Anmeld

6. november 2012

Merii

Vivian87 skriver:

Jeg blev sat igang 38+3, forløbet så således ud:

Onsdag den 21/12 kl. 12: første stikpille. Ingen reaktion
Onsdag den 21/12 kl. 16: anden stikpille. Ingen reaktion
Torsdag den 22/12 kl. 10: tredje stikpille. Ingen reaktion
Torsdag den 22/12 kl. 16: fjerde stikpille. Småveer
Fredag den 23/12 kl. 10: femte stikpille. Slimprop gik
Fredag den 23/12 kl. 16: vandet blev taget. Vedrop lagt. Veer vælter ind over mig.
Lørdag den 24/12 kl. 06.29 kom Aviaja til verden :-)

Du har haft et langt forløb kan jeg se men trods ingen reaktion på pillerne så jeg håber min krop vil reagere på pillerne, skal sættes igang på fredag

Anmeld

6. november 2012

Merii

Babymor2010 skriver:

Jeg blev sat i gang 39+4 pga. jeg ikke måtte gå terminen ud (graviditetsbetinget sukkersyge). Da vi mødte fredag aften kl. 17.30 tog JM vandet på mig med det samme (jeg var 3-4 cm åben). Efter 15 timers veer blev hun taget ved et AKS 

Tak for svar

Hvorfor endte det i kejsersnit?

Anmeld

6. november 2012

Vivian87

Merii skriver:

Du har haft et langt forløb kan jeg se men trods ingen reaktion på pillerne så jeg håber min krop vil reagere på pillerne, skal sættes igang på fredag

Ja det var et langt og hårdt forløb, men tror heller ikke kun krop var klar på at skulle føde.
Heldigvis går det jo oftes ganske fint når man bliver sat igang

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

Merii skriver:

Tak for svar

Hvorfor endte det i kejsersnit?

Hun havde sat sig godt fast i mit bækken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.