Anonym skriver:
Jeg vælger at være ano pga evt medkiggere 
Jeg er muligvis gravid, hvilket er et under 
da jeg ikke kan holde fast på ægget (normalt falder det ud inden for 1-2uger)
og min kærestes svømmer, svømmer næsten ikke pga medicin har har fået i mange år ( bindevævs sygdom)
hvordan kunne i mærke det? eller kunne i
jeg har alle tegnene, kvalme, ondt/øm i brysterne, oppustet, mulleren i maven, lyst til mad, hele tiden
(alt det der viste sig ved min første graviditet inden for den første måned)
min cyklys er ikke regelmessig
den anden side af sagen er så at det ikke ville være så godt lige nu 
jeg er da både glad og det hele men
det er et monster dårligt tidspunkt for os
vi bor ikke sammen
vi har begge børn med andre (han har 2 jeg har et)
og vi har ikke kendt hindanden 1 år endnu 
vi er enige om at det er os 2 resten af livet
og at vi gerne vil have børn sammen, men puhh den er tidlig synes jeg, og samtidigt tror jeg ikke jeg kan få abort, jeg tror ikke min psyke kan holde til det..
jeg kæmpede 18mdr med at få mit barn og der er jo meget smerte forbundet med det..
samtidigt kan jeg jo godt se at de unger der er her nu vil lide under en babys ankomst, også selv om at vi fandt et sted at bo sammen snart..
nå tror bare det skulle ud, smiler
jeg er nok bare lidt selv ynkelig lige nu
Da jeg blev gravid med nr 2, kunne jeg bare mærke/fornemme at den var god nok - sådan en slags 6 sans vel
Jeg kunne mærke min ÆL ekstra meget den måned hvor det skete, og jeg kunne genkende min krops reaktion på hcg fra sidste graviditet...
det lyder måske lidt underligt, men jeg vidste bare at jeg var gravid før jeg overhovedt fik taget en test!
Tog en test da jeg var 4+2 og den var (selvfølgelig) positiv
Da jeg fik den positive test var jeg desuden HELT sikker på at det var endnu en skøn søn jeg skulle have, og jeg fik sørme ret
Så hos mig var alle mine fornemmelser rigtige. Om det skyldes at jeg har et barn iforvejen eller ej, tør jeg ikke sige... 
Håber du ender ud med det resultat som du håber på