Hvor er der lang tid til den 15.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Elling <3<3

Er i dag 5+5, og jeg synes bare tiden snegler sig afsted.
Glæder mig bare så meget til den 15. nov. hvor vi skal til skanning inde på klinikken, for at se om alt er som det skal være.

Kan godt mærke at jeg har svært ved at tro på at den virkelig er der. efter så lang tids venten.

Ville ikke rigtig noget med det her indlæg. skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

FrkZier

SecretMe skriver:

Glæder mig bare så meget til den 15. nov. hvor vi skal til skanning inde på klinikken, for at se om alt er som det skal være.

Kan godt mærke at jeg har svært ved at tro på at den virkelig er der. efter så lang tids venten.

tillykke med spiren

Anmeld

5. november 2012

Elling <3<3

FrkZier skriver:

tillykke med spiren

Tak skal du have

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

SecretMe skriver:

Ja stort tillykke!

Havde det præcis på samme måde - det hele føles så uvirkeligt i starten. for at alt er præcis som det skal være!

Anmeld

5. november 2012

Elling <3<3

Miss BananaHammock skriver:

Ja stort tillykke!

Havde det præcis på samme måde - det hele føles så uvirkeligt i starten. for at alt er præcis som det skal være!

Ja.. nu har man ventet SÅ længe, og så kan man slet ikke forholde sig til det når det endelig sker

Tak skal du have

Anmeld

5. november 2012

M!

Stort tillykke ..

Jeg kender alt til det med ventetid!
Jeg går og venter på at skulle til NF, og det føles som evigheder til d. 14 nov........  Heheh

Anmeld

5. november 2012

M (:

SecretMe skriver:

Stort tillykke med den lille spire - er sikker på, at alt er som det skal være! 

Hos mig snegler tiden sig også afsted, når man kigger fremad og glæder sig til noget, men når man så omvent kigger tilbage er tiden fløjet afsted - er sikker på, at tiden nok skal gå hurtigt, og før du ved af det er det den 15! Der er trods alt "kun" en god uges tid til..

Men forstår sagtens din utålmodighed - venter selv (u)tålmodigt på MD d. 12.. 

Anmeld

5. november 2012

tarkoflen

Stort tillykke med den lille spire

Og ja ventetiden er uudholdelig! Det synes jeg stadig den er, og nu er det JM og 20 ugers skanning jeg venter på

Anmeld

5. november 2012

Babydrøm

Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.