den forbandet halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2012

henh01

Så kom den forbandet halsbrand til mig igen.... ARGH!!! Har lidt så meget af halsbrand ved mine tidligere gravidieter, mindes bare det ankom senere dengang. Men her til aften måtte jeg bukke under og drøne forbi apoteket efter en omgang alminox.

Lider I andre også meget af halsbrand?

10+2 det bliver nogle lange mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

LMX

henh01 skriver:

Så kom den forbandet halsbrand til mig igen.... ARGH!!! Har lidt så meget af halsbrand ved mine tidligere gravidieter, mindes bare det ankom senere dengang. Men her til aften måtte jeg bukke under og drøne forbi apoteket efter en omgang alminox.

Føøøøøøøj.. Føler SÅ meget med dig. Det var jeg også mega plaget af ved mine de 2 første. ARGH

Denne gang kan jeg heldigvis ikke få halsbrand da der er lavet om på min mave/tarmsystem via operation.....

Håber alminox'en hjælper dig

Anmeld

4. november 2012

henh01

LMX skriver:

Føøøøøøøj.. Føler SÅ meget med dig. Det var jeg også mega plaget af ved mine de 2 første. ARGH

Denne gang kan jeg heldigvis ikke få halsbrand da der er lavet om på min mave/tarmsystem via operation.....

Håber alminox'en hjælper dig

Håber for dig at du slipper helt denne gang

Alminox er jo Guds gave til den gravide kvinde Fra i morgen står den på udelukkende sund kost og mere motion da det skulle kunne afhjælpe en smule også - spiste junk i går så tænker det kan være afledt deraf..

Anmeld

4. november 2012

LMX

henh01 skriver:

Håber for dig at du slipper helt denne gang

Alminox er jo Guds gave til den gravide kvinde Fra i morgen står den på udelukkende sund kost og mere motion da det skulle kunne afhjælpe en smule også - spiste junk i går så tænker det kan være afledt deraf..

Det er 100% sikkert at jeg slipper denne gang. Heldigvis

Anmeld

4. november 2012

henh01

LMX skriver:

Det er 100% sikkert at jeg slipper denne gang. Heldigvis

Nå okay - hvorfor har man ikke haft den sammensætning af tarmsystemet fra fødsel når det hindrer halsbrand?

Heldige dig - selvom det nok ikke har været så lyserødt at skulle gennem operation osv..

Anmeld

4. november 2012

Holbæktrunten

henh01 skriver:

LANSOPRAZOL siger jeg bare... Håndkøb på apoteket i styrken 15 mg. 1 - 2 stk hver morgen 30 min inden fødeindtagelse. TRY IT!

Obs: giv det en chance over et par dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.