0-1 år: Lilla Molo softshell 100 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
649 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2012

StineW

Lilla Molo softshell str 80 sælges. Fremstår næsten som ny. Eneste fejl er en lillebitte streg fra en kuglepen.

nypris 599 kr

Nu 150 kr

Billeder kan sendes på mms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

StineW

Hov skrev forkert. Prisen er jo 100 kr

Anmeld

4. november 2012

Mumto3

Hejsa,

Jeg har ikke brug for en jakke, men jeg har et spørgsmål. Jeg har nemlig lige købt en 'Molo' softshell jakke brugt. Sådan en har jeg aldrig haft før, så jeg ved ikke hvordan den 'bør' se ud, men det undre mig at der ikke står Molo i den. Gør der det i din?

Anmeld

4. november 2012

StineW

Mumto3 skriver:

Hejsa,

Jeg har ikke brug for en jakke, men jeg har et spørgsmål. Jeg har nemlig lige købt en 'Molo' softshell jakke brugt. Sådan en har jeg aldrig haft før, så jeg ved ikke hvordan den 'bør' se ud, men det undre mig at der ikke står Molo i den. Gør der det i din?

Der står "mmp" inde i nakken og på lynlås gummidimserne på min Molo. Der står "www.molo-kids.dk " nederst på vaskeanvisningen, som sidder i venstre side på indersiden af jakken.

håber ikke du er blevet snydt.

mvh Stine 

Anmeld

4. november 2012

Mumto3

StineW skriver:

Der står "mmp" inde i nakken og på lynlås gummidimserne på min Molo. Der står "www.molo-kids.dk " nederst på vaskeanvisningen, som sidder i venstre side på indersiden af jakken.

håber ikke du er blevet snydt.

mvh Stine 

Tusind tak for svar! Det var sødt af dig!

Der står også MMP i nakken (og det var derfor jeg undrede mig). Der står ikke noget på lynlåsen, men på bagsiden af vaskeanvisningen med meget små bogstaver står den web adressen, sådan som du skrev. Så jeg er nok ikke blevet snydt. Tak for svar! Håber du får solgt, for 100kr er da godt nok billigt!

Anmeld

5. november 2012

StineW

Mumto3 skriver:

Tusind tak for svar! Det var sødt af dig!

Der står også MMP i nakken (og det var derfor jeg undrede mig). Der står ikke noget på lynlåsen, men på bagsiden af vaskeanvisningen med meget små bogstaver står den web adressen, sådan som du skrev. Så jeg er nok ikke blevet snydt. Tak for svar! Håber du får solgt, for 100kr er da godt nok billigt!

Det var da så lidt : -)

Jeg har nu igen prøvetat oprette billeder herinde, men det lykkes bare ikke. Æv jeg er en padde til sådan noget : -(

Men du må da meget gerne holde ørerne åbne, i tilfælde af at du kender en som kan bruge en softshell.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.