Snøft snot - må jeg bruge zymelin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2012

lenemor77

Er ved at blive sindssyg. Har hovedet fuld af snot, ondt i halsen og bihulerne og er fuldstændig udtørret når jeg vågner om morgenen.

Må jeg tage et pift zymelin inden sengetid?

På vejledningen står der, at det må gives til gravide i specielle tilfælde. Men hvad er specielle tilfælde??

Jeg er i uge 25+3 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

**Ønskebabyen

lenemor77 skriver:

Er ved at blive sindssyg. Har hovedet fuld af snot, ondt i halsen og bihulerne og er fuldstændig udtørret når jeg vågner om morgenen.

På vejledningen står der, at det må gives til gravide i specielle tilfælde. Men hvad er specielle tilfælde??

Jeg er i uge 25+3 i dag.

Jeg tror jeg ville kontakte egen læge imorgen og høre ham/hende ad

Anmeld

4. november 2012

tarkoflen

lenemor77 skriver:

Jeg er i uge 25+3 i dag.

Jeg har på apoteket fået at vide, at man ikke må bruge det... Men de har sådan en saltvandsspary man kan bruge i stedet... Den er ikke helt så effektiv, men bedre end ingenting!

Alternativ prøvede jeg at skylle næse for første gang til yoga i torsdags, og det tror jeg er meget mere effektivt, for så kommer du også ind i bihulerne... Det er en lidt speciel følelse de første par sekunder, men bagefter er det faktisk meget rart

Man kan købe dimsen på apoteket, og den ser sådan ud :

http://www.webapoteket.dk/produkter/naesehorn-naes eskyller-skylleflaske-1-stk

Du kan købe den på apoteket

God bedring

Anmeld

4. november 2012

2babygirls

lenemor77 skriver:

Jeg er i uge 25+3 i dag.

Jeg vil også anbefale en saltvandsnæsespray som børn også må bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.