Hvornår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2012

AnthonsMor

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre herinde har døjet med, at følelserne løber af med jer og hvornår i graviditeten det skete

Jeg er nu 22+2 og kan nærmest græde over ALT "forkert" min kæreste siger til mig - pisse belastende, men ved i det mindste hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Christina :-)

RikkeThygesen skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre herinde har døjet med, at følelserne løber af med jer og hvornår i graviditeten det skete

Jeg er nu 22+2 og kan nærmest græde over ALT "forkert" min kæreste siger til mig - pisse belastende, men ved i det mindste hvorfor

Jeg er kun 8+1 og tuder over alt!

Anmeld

3. november 2012

AnthonsMor

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Jeg er kun 8+1 og tuder over alt!

Godt! Så er jeg ikke helt unormal

Anmeld

3. november 2012

Christina :-)

RikkeThygesen skriver:

Godt! Så er jeg ikke helt unormal

Nej græder også uden grund kan sidde og lige pusling tude uden jeg ved hvorfor ? hehe

Anmeld

4. november 2012

SussieThyssen

RikkeThygesen skriver:

Hehe...ja vi bliver nogle værre tudekoner, men det har nu i mit tilfælde kun været om morgenen de første 12 uger, hvor jeg har været "vanskelig" mht når folk sagde noget til mig.
Jeg havde altid "hajer" i min morgente, og der var ingen der skulle tale til mig, den første time helst.

Efterfølgende så var det bare ting, der var rørende, der kunne få mig til at gå i opløsning.
Jeg ventede Nickolai, da Alexandra og Joachim blev gift, og jeg tuede under hele vielsen, så min x-mand var bange for jeg skulle gå helt i opløsning...hehe!

Og ellers så var det film og historier, med gode slutninger, der kunne få mig til at tude.

Jeg er stadig utrolig følsom, og der skal ikke meget til at få tårene frem i øjnene på mig, når det handler om noget godt og smukt.
Det tror jeg aldrig vil forsvinde igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. november 2012

TaAsJu

Uha jeg var ved at gå fra manden over et spise bord og nogle stole vi var ved og male.. Stolene var malet aften før, og da jeg så maler bordet har de jo ikke samme farve (våd maling kontra tør ) jeg blev så tosse på ham og uanset hvad han sagde var han dum og jeg havde ret  Men han havde jo ret og måtte da pænt undskylde 

Men film og alt mulig underligt kunne få mig til og græde.. Stor tudet også da den store startede i skole..

og det var fra jeg blev gravid af!! Min mand syntes jeg var underholdene til tider

Anmeld

4. november 2012

MorDk

Fra Day 1

MEN det blev RIGTIG slemt da jeg ramte uge 30...

Anmeld

17. november 2012

FrkZier

RikkeThygesen skriver:

haha jeg er pt i 17. uge og er mega hormonel - og har faktisk været det siden hmm 6 uge ca

har lidt ond af min kære kæreste

Anmeld

17. november 2012

miig1989

Jeg er 10+5 og har været ekstra følsom i et par uger. Græd i går da jeg var ved lægen, ved ikke helt hvorfor ..
Og da kæresten så ringer senere på dagen og siger, at han ikke har købt den ost jeg vil have, skulle jeg til at tude, men han drillede bare :p

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Hmm jeg går stadig og venter på at blive total hormonella... Jeg er 16+5 i dag og tuder ikke mere måske endda lidt mindre end jeg tidligere har gjort... Ved ikke om det er fordi jeg opbrugte min tudekvote for i år da jeg var sygemeldt...

Eller det er fordi det først rigtig går op for mig, at den er god nok, når jeg begynder at kunne mærke baby sparke derinde...

Jeg tror vist nærmere det er mig, der er unormal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.