Vildt træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Victoria2013

Skal jeg begynde at tage noget jern allerede nu? Jeg er i 6+6 nu og syntes bare jeg har været vildt træt hele den sidste uge... har generelt været træt de sidste par uger, men den her uge har jeg nærmest bare haft lyst til at ligge og slappe af/sove hele tiden og kan slet ikke tage mig sammen til noget...

tænker om det kan være jernmangel, for det har jeg haft før (hvor jeg ikke var gravid) og tænker om det at man er gravid mon kan gøre noget ved det igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

FF

tror nok du skal spørge lægen hvad hun/han synes

men tror bestemt de kan være jernmangel og tror også at du godt kan begynde at tage jern om det er , men tror som jeg sagde at du skal spørge lægen først .

var selv meget træt den første tid af gravidteten , meget tæt og sov konstant :I

Anmeld

4. november 2012

SussieThyssen

Kia2013 skriver:

Skal jeg begynde at tage noget jern allerede nu? Jeg er i 6+6 nu og syntes bare jeg har været vildt træt hele den sidste uge... har generelt været træt de sidste par uger, men den her uge har jeg nærmest bare haft lyst til at ligge og slappe af/sove hele tiden og kan slet ikke tage mig sammen til noget...

tænker om det kan være jernmangel, for det har jeg haft før (hvor jeg ikke var gravid) og tænker om det at man er gravid mon kan gøre noget ved det igen?

Det er altid klogt med ekstra jern og kalk når man er gravid, især hvis man har tilbøjelighed for lettere jernmangel i al almindelighed.

Du kan købe naturproduktet Krauter Blut på apoteket, som bare er verdens bedste jerntilskud, og gravide må meget gerne få det.
Det gode ved det er, at det er mildt mod maven og ikke giver forstoppelse.

Trætheden kan sagtens være en følge af graviditeten.
Masser af kvinder kan nærmest stå op og sove, de første uger af svangerskabet, det plejer heldigvis at klinge af igen
For mit eget vedkommende, så har jeg præsteret at sidde på en stiv stol og falde i søvn på arbejdspladsen...meget pinligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. november 2012

dukke

jeg ville spøger lægen først da det er helt normalt at være træt så tidligt i graviditen 

Anmeld

4. november 2012

Victoria2013

Jeg har godt læst mig til at det er normalt at være så træt, men det er da bare irriterende at der nærmest skal ingenting til før man bliver det igen, selvom jeg ved jeg sover rigeligt. Jeg skal jo nærmest være glad for at jeg ikke er i job for tiden, for jeg ville da godt nok ikke få meget arbejde udført alligevel...

Har godt set på det dér Krauter Blut og har overvejet at købe det. Jeg hører lige lægen på onsdag. Kan også se der ikke er jerntilskud i de gravid-vitaminpiller jeg tager...

Anmeld

4. november 2012

Sujan

Jeg kunne slet ikke hænge sammen den første tid.. var så træt.. det er mega frustrerende.. jeg måtte fortælle det på jobbet tidligt fordi jegfølte det gik ud over min arbejdsindsats...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.