Lige et spørgsmål angående BIO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg testede positiv 3+2, 3+4 og 4+0, alle gangene svagt, men tydelige nok til at kunne se dem - også i strakt arm. 4+1 begyndte jeg at bløde, ikke ret meget, men det fortsatte i 3 dage. Tænkte at det så var en BIO.
Tog så lige en test i dag 4+5, for at tjekke om der var noget. Den blev positiv inden for halvandet minut. Har svært ved at se, om den er svagere positiv end den jeg tog 4+0 eller om det er det samme. Hvad skal jeg så tænke og tro?
Jeg havde en SA for en måned siden, og der havde jeg tydelige tests inden blødningen, og allerede dage efter jeg var begyndt at bløde, var testen negativ og blodprøven var meget lav.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Lauras mor

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg testede positiv 3+2, 3+4 og 4+0, alle gangene svagt, men tydelige nok til at kunne se dem - også i strakt arm. 4+1 begyndte jeg at bløde, ikke ret meget, men det fortsatte i 3 dage. Tænkte at det så var en BIO.
Tog så lige en test i dag 4+5, for at tjekke om der var noget. Den blev positiv inden for halvandet minut. Har svært ved at se, om den er svagere positiv end den jeg tog 4+0 eller om det er det samme. Hvad skal jeg så tænke og tro?
Jeg havde en SA for en måned siden, og der havde jeg tydelige tests inden blødningen, og allerede dage efter jeg var begyndt at bløde, var testen negativ og blodprøven var meget lav.

Test igen om nogle dage Ellers ring til lægen på mandag, og forklar hvordan landet ligger

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

LouiseBP skriver:

Test igen om nogle dage Ellers ring til lægen på mandag, og forklar hvordan landet ligger

Okay. Øv hvor er det irriterende. Havde håbet på et klart svar i dag. Havde helt sikkert regnet med en negativ test. Så blev meget forvirret, da jeg så den ekstra streg! Men må nok bare vente et par dage

Anmeld

3. november 2012

Lauras mor

Anonym skriver:

Okay. Øv hvor er det irriterende. Havde håbet på et klart svar i dag. Havde helt sikkert regnet med en negativ test. Så blev meget forvirret, da jeg så den ekstra streg! Men må nok bare vente et par dage

Det forstår jeg godt ville været godt med et klart svar, men krydser mine fingre for et positivt resultat næste gang du tester

Anmeld

3. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Hej piger.

Ikke for at tage modet fra dig, men efter en sa. så tror jeg ikke du kan være gravid allerede en cyklus bagefter.. Så tænker den positive test skyldes at der har været rester af hcg efter aborten ... 

Håber dog at jeg tager fejl, og du snart har en posetiv test 

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Ikke for at tage modet fra dig, men efter en sa. så tror jeg ikke du kan være gravid allerede en cyklus bagefter.. Så tænker den positive test skyldes at der har været rester af hcg efter aborten ... 

Håber dog at jeg tager fejl, og du snart har en posetiv test 

Men jeg fik taget både en graviditetstest ved lægen og 2 blodprøver. Testen var negativ, og den første blodprøve var meget lav, og den 2. helt negativ. Så tror ikke det kan være rest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.