lille-ruse13@hotmail.com skriver:
jeg er desværre en af dem der har fået en spontan abort den 13/10-12
det starteder om fredagen med en smule brunt blod (gammelt blod) det var om aften ved en 6-7 tiden ringede til vagtlægen med det samme han sage at det desværre var naturens gang og jeg skulle skulle ligge migmen lidt efter stoppede det igen og der var ikke mere heller ikke lørdag morgen men da jeg så gik pp torilet om eftermiddagen rante det under ud med blodog begynte at få smerter jeg var helt kunst for så viste jeg jo hvad der var ved at ske havde lige håbet på at det bare var gammelt blod og der så ikke var mere i det men bløte rigtig meget og havde rigtig ondt så ringede til vagtlægen igen og han sendte mig på sygehuset med det samme der var lang ventetid da det jo var lørdag og der kun var en læge på vagt som var sendt til et akut tilfælde efter at have sidet og ventet en time skulle jeg ud og tisse da jeg ragste mig op kunne jeg mærke der røg en klump ud og det var så det... lægen kom 15min efter og bekræftede jeg havde fået en spontan abort .
jeg var 4+6 hende og bløte i alt 4dage
så mit spørgsmål til jer er hvor længe gik der inden i blev gravide igen mig og min kæreste vil gerne blive gravide igen så hurtig som mulig igen føler mig klar til det og det er det der holder migoppe
det var et ønskeb barn og det tog os 13mdr at blive gravide f håber ikke det tager lig så lang tid anden gang mvh anna
Jeg nåede ikke at få min mens før jeg testede positiv efter SA i marts, så skal snart have en rask dejlig dreng..
Vi brugte æggeløsningstest efter SA for ellers ville vi ikke ane hvornår jeg havde æggeløsning, og det synes jeg er en rigtig god ide hvis i vil blive gravide hurtigt igen..
Jeg håber det lykkedes med det samme
Anmeld