hjælp hvor længe tog det at blive gravid efter jeres sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

jeg er desværre en af dem der har fået en spontan abort den 13/10-12 det starteder om fredagen med en smule brunt blod (gammelt blod) det var om aften ved en 6-7 tiden ringede til vagtlægen med det samme han sage at det desværre var naturens gang og jeg skulle skulle ligge migmen lidt efter stoppede det igen og der var ikke mere heller ikke lørdag morgen men da jeg så gik pp torilet om eftermiddagen rante det under ud med blodog begynte at få smerter jeg var helt kunst for så viste jeg jo hvad der var ved at ske havde lige håbet på at det bare var gammelt blod og der så ikke var mere i det men bløte rigtig meget og havde rigtig ondt så ringede til vagtlægen igen og han sendte mig på sygehuset med det samme der var lang ventetid da det jo var lørdag og der kun var en læge på vagt som var sendt til et akut tilfælde  efter at have sidet og ventet en time skulle jeg ud og tisse da jeg ragste mig op kunne jeg mærke der røg en klump ud og det var så det... lægen kom 15min efter og bekræftede jeg havde fået en spontan abort .

jeg var 4+6 hende og bløte i alt 4dage

så mit spørgsmål til jer er hvor længe gik der inden i blev gravide igen mig og min kæreste vil gerne blive gravide igen så hurtig som mulig igen føler mig klar til det og det er det der holder migoppe

det var et ønskeb barn og det tog os 13mdr at blive gravide f håber ikke det tager lig så lang tid anden gang mvh anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

helle85

lille-ruse13@hotmail.com skriver:

jeg er desværre en af dem der har fået en spontan abort den 13/10-12 det starteder om fredagen med en smule brunt blod (gammelt blod) det var om aften ved en 6-7 tiden ringede til vagtlægen med det samme han sage at det desværre var naturens gang og jeg skulle skulle ligge migmen lidt efter stoppede det igen og der var ikke mere heller ikke lørdag morgen men da jeg så gik pp torilet om eftermiddagen rante det under ud med blodog begynte at få smerter jeg var helt kunst for så viste jeg jo hvad der var ved at ske havde lige håbet på at det bare var gammelt blod og der så ikke var mere i det men bløte rigtig meget og havde rigtig ondt så ringede til vagtlægen igen og han sendte mig på sygehuset med det samme der var lang ventetid da det jo var lørdag og der kun var en læge på vagt som var sendt til et akut tilfælde  efter at have sidet og ventet en time skulle jeg ud og tisse da jeg ragste mig op kunne jeg mærke der røg en klump ud og det var så det... lægen kom 15min efter og bekræftede jeg havde fået en spontan abort .

jeg var 4+6 hende og bløte i alt 4dage

så mit spørgsmål til jer er hvor længe gik der inden i blev gravide igen mig og min kæreste vil gerne blive gravide igen så hurtig som mulig igen føler mig klar til det og det er det der holder migoppe

det var et ønskeb barn og det tog os 13mdr at blive gravide f håber ikke det tager lig så lang tid anden gang mvh anna

der gik ca 6 mdr fra min sa til jeg blev gravid med min dreng

Anmeld

3. november 2012

FruK

Jeg blev gravid igen med det samme - nåede ikke at få mens efter aborten.

Håber det lykkes hurtigt for jer. 

Anmeld

3. november 2012

MyLove E

FruK skriver:

SåJeg blev gravid igen med det samme - nåede ikke at få mens efter aborten.

Sådan var det også her..:-)

Anmeld

3. november 2012

L&V

Tauf skriver:

Sådan var det også her..:-)

Hvor længe efter dit hcg var i 0 til du stod med ny positiv test? Håber det er ok jeg spørger

Anmeld

3. november 2012

FruHolm <3

FruK skriver:

Jeg blev gravid igen med det samme - nåede ikke at få mens efter aborten.

Samme her

Anmeld

3. november 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Hvor længe efter dit hcg var i 0 til du stod med ny positiv test? Håber det er ok jeg spørger

Det er da okay :-) Jeg ved det ikke men fra jeg tabte den og til jeg teste positiv gik der 8 uger...

Anmeld

3. november 2012

come2

Gid jeg er så heldig

Anmeld

3. november 2012

anna111

fik vendt om på det var 6+4 hende

Anmeld

3. november 2012

anna111

mange tak for jeres svar   det hjælper rigtig meget håber det går lige så hurtigt for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.