frygt får mig til at gøre en masse ting - scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2012

kriknu

Vi havde oprindeligt bestilt tid til TS den 16. hvor jeg efter egen beregning vil være 8+2, men jeg synes bare der er utrolig lang tid til - og det samme mht. lægebesøg som er den 12. (7+5)

Og nu er det så at jeg dum som jeg er har bestilt tid til en scanning mere, i morgen - hvor jeg altså kun er 6+3 jeg ved godt at det er tidligt men jeg er overbevist om at der er noget galt, jeg har det simpelthen så dårligt og har så ondt hele tiden og min læge vil ikke kigge på det han siger bare at jeg skal se tiden an men forberede mig på det værste, og det har jeg så gjort lige siden, men der sker bare intet!! og nu vil jeg altså bare gerne vide om der er en lille spire derinde med et blinkende hjerte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Christina :-)

kriknu skriver:

Vi havde oprindeligt bestilt tid til TS den 16. hvor jeg efter egen beregning vil være 8+2, men jeg synes bare der er utrolig lang tid til - og det samme mht. lægebesøg som er den 12. (7+5)

Og nu er det så at jeg dum som jeg er har bestilt tid til en scanning mere, i morgen - hvor jeg altså kun er 6+3 jeg ved godt at det er tidligt men jeg er overbevist om at der er noget galt, jeg har det simpelthen så dårligt og har så ondt hele tiden og min læge vil ikke kigge på det han siger bare at jeg skal se tiden an men forberede mig på det værste, og det har jeg så gjort lige siden, men der sker bare intet!! og nu vil jeg altså bare gerne vide om der er en lille spire derinde med et blinkende hjerte...

Hvede også mange mens smerter og var til scanning igår også

Anmeld

3. november 2012

kriknu

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Hvede også mange mens smerter og var til scanning igår også

Det her er ikke bare mens smerter, for mens smerter er nogenlunde til at holde ud - efter jeg er blevet gravid har jeg ikke engang kunne vende mig i sengen uden at være lige ved at bryde sammen i gråd af bare smerte

Anmeld

3. november 2012

kriknu skriver:

Det her er ikke bare mens smerter, for mens smerter er nogenlunde til at holde ud - efter jeg er blevet gravid har jeg ikke engang kunne vende mig i sengen uden at være lige ved at bryde sammen i gråd af bare smerte

Uh håber da den har det godt der inde

Anmeld

3. november 2012

kriknu

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Uh håber da den har det godt der inde

Frygter virkelig det værste, jeg har haft ondt i et stykke tid nu, men det er kun blevet værre og det er præcis i underlivet, lidt ala mens smerter bare 1700 gange værre - og jeg tør virkelig ikke kigge på papiret når jeg har været på toilet for jeg har virkelig en klar idé om at der vil være blod på papiret!

Anmeld

3. november 2012

th

kriknu skriver:

havde jeg da jeg var gravid med vores søn, det vidste sig jeg havde en lille cyste, som drillede... av kunne slet ikke stå op nogen gange.

håber det bedste for jer, blev selv scannet denne gang i uge 5 hvor de ikke kunne se noget og i uge 7+2 hvor de kunne se hjerteblink. (dog henvist fra min egen læge)

Anmeld

3. november 2012

kriknu skriver:

Frygter virkelig det værste, jeg har haft ondt i et stykke tid nu, men det er kun blevet værre og det er præcis i underlivet, lidt ala mens smerter bare 1700 gange værre - og jeg tør virkelig ikke kigge på papiret når jeg har været på toilet for jeg har virkelig en klar idé om at der vil være blod på papiret!

kryser for den sidder hvor den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.