Vitaminer .. jern ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Mink

Hej  alle i skønne mennesker... 

Lige et hurtigt spørgsmål ..  

På tirsdag er jeg 9+1 (uge 10) skal jeg så starte på jern ??? eller er det først efter den 10. uge er overstået og man egentlig e i uge 11?? 

kram og go weekend derude !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Camilla30

Der er lidt forskellige anbefalinger alt efter hvem man spørger. Da Jeg fik lavet vandrejournal 10+4 anbefalede min læge at jeg gik igang med jern og vitaminer. Hvis jeg var dig ville jeg starte op i næste uge, mig bekendt er der ingen risiko ved at starte med jern 'for tidligt'

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

3. november 2012

Line_Olesen

Hvis jeg var dig ville jeg også starte op med det samme

Min læge sagde ikke noget til mig om det så kom først igang i uge 13 eller var det 14 og allerede der var min blodprocent faldet så meget at jeg konstant var svimmel

Og så foregående nævner så kan der ikke ske noget ved at starte op lidt før tid

Anmeld

3. november 2012

Mink

Camilla30 skriver:

Der er lidt forskellige anbefalinger alt efter hvem man spørger. Da Jeg fik lavet vandrejournal 10+4 anbefalede min læge at jeg gik igang med jern og vitaminer. Hvis jeg var dig ville jeg starte op i næste uge, mig bekendt er der ingen risiko ved at starte med jern 'for tidligt'

Hilsner fra Camilla.

Okay altså jeg tager vitaminer i forvejen, min læge sagde jeg skulle starte på jern  uge 10 men er så bare i tvivl om hun mener om en uge eller om 2 uger

Anmeld

3. november 2012

Mink

Line_Olesen skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg også starte op med det samme

Min læge sagde ikke noget til mig om det så kom først igang i uge 13 eller var det 14 og allerede der var min blodprocent faldet så meget at jeg konstant var svimmel

Og så foregående nævner så kan der ikke ske noget ved at starte op lidt før tid

Okay som sagt så tager jeg vitaminer i forvejen.. kun jern jeg fik at vide jeg skulle vente med til uge 10.. men det er jo meget forskelligt hvordan folk regner.. og er derfor kun i tvivl om jeg skal starte i næste uge eller om 2

Anmeld

3. november 2012

LMX

Akmese skriver:

Hej  alle i skønne mennesker... 

Lige et hurtigt spørgsmål ..  

På tirsdag er jeg 9+1 (uge 10) skal jeg så starte på jern ??? eller er det først efter den 10. uge er overstået og man egentlig e i uge 11?? 

kram og go weekend derude !! 

Du kan sagtens starte nu

Anmeld

3. november 2012

Mink

LMX skriver:

Du kan sagtens starte nu

Okay tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.