Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i skønne mennesker...
Lige et hurtigt spørgsmål ..
På tirsdag er jeg 9+1 (uge 10) skal jeg så starte på jern ??? eller er det først efter den 10. uge er overstået og man egentlig e i uge 11??
kram og go weekend derude !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er lidt forskellige anbefalinger alt efter hvem man spørger. Da Jeg fik lavet vandrejournal 10+4 anbefalede min læge at jeg gik igang med jern og vitaminer. Hvis jeg var dig ville jeg starte op i næste uge, mig bekendt er der ingen risiko ved at starte med jern 'for tidligt'
Hilsner fra Camilla.
Hvis jeg var dig ville jeg også starte op med det samme
Min læge sagde ikke noget til mig om det så kom først igang i uge 13 eller var det 14 og allerede der var min blodprocent faldet så meget at jeg konstant var svimmel
Og så foregående nævner så kan der ikke ske noget ved at starte op lidt før tid
Camilla30 skriver: Der er lidt forskellige anbefalinger alt efter hvem man spørger. Da Jeg fik lavet vandrejournal 10+4 anbefalede min læge at jeg gik igang med jern og vitaminer. Hvis jeg var dig ville jeg starte op i næste uge, mig bekendt er der ingen risiko ved at starte med jern 'for tidligt' Hilsner fra Camilla.
Okay altså jeg tager vitaminer i forvejen, min læge sagde jeg skulle starte på jern uge 10 men er så bare i tvivl om hun mener om en uge eller om 2 uger
Line_Olesen skriver: Hvis jeg var dig ville jeg også starte op med det samme Min læge sagde ikke noget til mig om det så kom først igang i uge 13 eller var det 14 og allerede der var min blodprocent faldet så meget at jeg konstant var svimmel Og så foregående nævner så kan der ikke ske noget ved at starte op lidt før tid
Okay som sagt så tager jeg vitaminer i forvejen.. kun jern jeg fik at vide jeg skulle vente med til uge 10.. men det er jo meget forskelligt hvordan folk regner.. og er derfor kun i tvivl om jeg skal starte i næste uge eller om 2
Akmese skriver: Hej alle i skønne mennesker... Lige et hurtigt spørgsmål .. På tirsdag er jeg 9+1 (uge 10) skal jeg så starte på jern ??? eller er det først efter den 10. uge er overstået og man egentlig e i uge 11?? kram og go weekend derude !!
Du kan sagtens starte nu
LMX skriver: Du kan sagtens starte nu
Okay tak for svar !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128