"Mooooar må jeg gerne få en ..... " hvornår startede det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

grinny

Jeg er vokset op med dur og jeg ELSKER dyr  Vi bor i en lille lejlighed på 61 kvm og alligevel er der plads til 8 marsvin + et par stykker der er på vej og 2 katte

2 af marsvinene skulle jeg slet ikke have haft, men kunne ikke klare tanken om at de skulle aflives bare fordi der ikke var tid til dem mere, og den ene kat skulle ha' (UNDSKYLD JEG SKRIVER DET SÅ PRÆCIS) knækket nakken - og ja, den skulle virkelig have knækket nakken. Dette synes jeg ikke man kunne byde en voksen kat, så den kom hjem til os 

Dyr har altid været en stor del af mit liv, og jeg ønsker et mine børn vokser op med dyr, og lærer at dyr skal behandles pænt. 

Mine dyr har altid været vigtige for mig, og selvom folk ryster på hovedet en gang imellem og mener det er for dyrt for os, ja så er der alligevel altid råd til dyrlæge, mad osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Carl-Emil's mor

grinny skriver:

Jeg er vokset op med dur og jeg ELSKER dyr  Vi bor i en lille lejlighed på 61 kvm og alligevel er der plads til 8 marsvin + et par stykker der er på vej og 2 katte

2 af marsvinene skulle jeg slet ikke have haft, men kunne ikke klare tanken om at de skulle aflives bare fordi der ikke var tid til dem mere, og den ene kat skulle ha' (UNDSKYLD JEG SKRIVER DET SÅ PRÆCIS) knækket nakken - og ja, den skulle virkelig have knækket nakken. Dette synes jeg ikke man kunne byde en voksen kat, så den kom hjem til os 

Dyr har altid været en stor del af mit liv, og jeg ønsker et mine børn vokser op med dyr, og lærer at dyr skal behandles pænt. 

Mine dyr har altid været vigtige for mig, og selvom folk ryster på hovedet en gang imellem og mener det er for dyrt for os, ja så er der alligevel altid råd til dyrlæge, mad osv. 

Hvor dejligt at læse om andre der også er dyrenes ven <3 det med at tage sig af dyr i nød kender jeg alt til - har haft solsorte mm efter de havde  leget med en kat :s 

rigtig dejlig holdning vedr Børn og dyr!! Jeg tror fuldt og fast på at børn der vokser op med dyr har en Større respekt og omsorg for andre Levende væsner!! 

Anmeld

4. november 2012

Clisolka

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg har født dyrenes ven over dem alle - han ELSKER virkelig dyr!!! Nu er han 9 ( snart 10 mdr ) og nu er han begyndt på når vi f.eks hilser på andre hunde at holde fast om dem og virkelig sige " baaah baaah baaah " med sur-fjæs på når jeg siger vi skal sige farvel...

Jeg kan ligesom godt se hvem han slægter på - SIN MOR!!! Jeg var ikke særlig gammel først gang jeg fik forhandlet mig frem til at få 2 zebrafinker som jeg fortrød og få uger efter, til et ridestævne byttede for en kanin uden min mor nåede at blinke med øjnene 

Men hvornår er jeres børn startet på det der med at spørge om de må få et dyr?

Jeg spørg bare af ren nysgerrighed

Og egentlig lidt relevant: havde I dyr i forvejen i hjemmet da der første gang blev spurgt om et kæledyr?

Vi HAR allerede 2 hunde hvilket jeg mener er mere end rigeligt til 1 mor og en dreng men nøøøøj en tosset dreng jeg fik med hjem fra skoven idag da han måtte sige farvel til den hvalp vi mødte  troede ikke man så lille kunne blive så fornærmet men det kunne man åbenbart godt... Er virkelig glad for at vi har " unge hunde " så Carl-Emil har glæde af dem i mange år

Kom glad med jeres historier på sådan en dejlig lørdag

Vi har 2 missedamer herhjemme - de er ikke helt glade for Isabella, men de er ved at finde ud af, at hun altså ikke går nogle steder haha 

Isabella æææææælsker dyr. Her i området bor der mange hunde - hun kender de fleste af dem, men hold da op nogle kram de alle får  En af hundehvalpene fik et stort kys af hende 

Hun er lige fyldt 2 år og er endnu ikke begyndt at spørge - jeg håber det holder ved, for flere dyr i en 2. vær lejlighed = noooo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.