mærker næsten intet liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Anonym trådstarter

De sidste par dage har jeg mærket mindre aktivitet end normalt. 

mærker normalt meget liv

har prøvet at ligge ned og drikke koldt hjælper ikke

får kun meget svage spark retur

bør jeg være bekymret ?

27+1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

MorDk

Det kan være baby har vendt sig og sparker ind mod ryggen. Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan De mærker baby og hvor meget. MEN du skriver der er en ændring ... så derfor sys jeg du bør kontakte JM eller FG og fortælle dem at du er lidt bekymret. Hellere få tjekket en gang for meget end en gang for lidt. Personligt ville jeg kontakte JM eller FG fremfor at oprette et indlæg om det og vente på svar herigennem. Du få få 20 forskellige svar eller måske kun 2... JM eller FG kan hjælpe dig meget bedre end baby.dk-brugere i dette tilfælde ihvertfald.

Held & lykke med det hele...

Kram herfra!

Anmeld

3. november 2012

Carina:-)

Ring til fg.

Din baby kan have vendt sig,men den kan også have problemer.

Og det kan kun fødegangen se via ctg og skan.

Så ring.

Anmeld

3. november 2012

Mariajny

Anonym skriver:

mærker normalt meget liv

bør jeg være bekymret ?

27+1 

Jeg var en tur forbi FG den anden dag, af samme grund. lille pigen har flyttet sig, og så ligger mig moderkage foran.. jeg skulle ikke være bekymret

Anmeld

3. november 2012

Tona

Anonym skriver:

mærker normalt meget liv

bør jeg være bekymret ?

27+1 

Der er sikkert ikke noget som helst i vejen, men havde det være mig så havde jeg ringet til FG for en sikkerheds skyld primært fordi det er en ændring du har mærket i det tidligere mønster

Anmeld

4. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for de gode svar, ringede til fødegangen, de sagde jeg bare skulle tage det roligt og at det nok bare var fordi lillemanden lige nu er igang med at udvikle sig merkant, også sover de mere. 
og ellers kunne det være fordi han lå anderledes end normalt.
Men at jeg selvfølgelig gerne måtte komme derud hvis jeg havde brug for det.
kæresten og jeg valgte at blive hjemme, og så bare købe en is, og se om der skete noget. og har i den grad mærket ham efter, is var helt bestemt noget han kunne lide, så mere af det til mig :p

Anmeld

4. november 2012

Annette A

Det er dejligt at høre du mærker godt med liv igen. Jeg var selv en tur på fødegangen da jeg var 28 uger henne fordi jeg synes jeg mærkede mindre og mindre liv i løbet af to dages tid. Der var dog intet i vejen  og et par dage efter var aktivitetesniveuauet hos baby oppe igen. De var meget søde og sagde at det altid er vigtigt at være opmærksom på, men at de ofte oplevede at mange kom ind på dette tidspunkt i graviditeten, da babys mønster og måde at ligge på tit kan ændre sig lidt heromkring. Du er jo også deromkring tidsmæssigt. Men det er rigtigt vigtigt man følger sine instinkter for man ved jo aldrig om baby har det godt derinde og det skal man da selvfølgelig reagere på.

Anmeld

4. november 2012

MorDk

Er glad for det hjalp med en is ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.