Tasken til sygehuset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Misser1989

Hej

Jer der er 2. eller fleregangs fødende, hvad pakker I, i tasken til sygehuset? Både til jer selv og baby? Regner jo bestemt med at komme hjem lige efter fødslen, så det er vel ikke det vilde der skal pakkes ned?

Havde tænkt på noget løst tøj, jeg kan have på hjem, og så noget shampoo osv. så jeg lige kan komme i bad inden turen går hjemad. Og til baby tænkte jeg et sæt tøj og en heldragt? strømper, body, hue, køredragt, stofbleer, sut og bleer..

Hvad har i tænkt jer at pakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

MorDk

Jeg pakkede ALT for meget!

Men jeg tog faktisk bare det samme tøj på hjem som jeg kom i  Til vores prinsesse havde jeg sutter, hue, fleecedragt, tøj, stofbleer og alm. bleer, tæppe, dyne, lift, autostol

Så havde jeg kamera, pung, ammeindlæg, mobil, ladere, chokolade, tyggegummi, bananer, juice m.m

Anmeld

3. november 2012

2babygirls

Misser1989 skriver:

Hej

Jer der er 2. eller fleregangs fødende, hvad pakker I, i tasken til sygehuset? Både til jer selv og baby? Regner jo bestemt med at komme hjem lige efter fødslen, så det er vel ikke det vilde der skal pakkes ned?

Havde tænkt på noget løst tøj, jeg kan have på hjem, og så noget shampoo osv. så jeg lige kan komme i bad inden turen går hjemad. Og til baby tænkte jeg et sæt tøj og en heldragt? strømper, body, hue, køredragt, stofbleer, sut og bleer..

Tror jeg vil pakke rent tøj til mig selv, samt første sæt tøj til baby.
Sørge for at have amme bh på denne gang

Ellers snacks til mandse og mig, musik, kamera, toilettaske, autostol, babydyne.... Hmmm... det er vel hvad man får brug for 2. gang ??

Anmeld

3. november 2012

Tona

Misser1989 skriver:

Hej

Jeg er stort set på linie med dig, men jeg vil dog også tage noget mere udstyr med til hvis nu vil alligevel bliver indlagt, for man ved jo aldrig og der er et godt stykke fra sygehuset og hjem til os. Men self. hvis du bor tæt på sygehuset kan manden jo lettere hente noget til dig hvis det er.

Jeg tager også "udstyr" med til under fødslen. (Fx musik, mad, drikke, mad til manden osv).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.